Дискусія LvBS: перші університети Середньовіччя – це прообраз сучасного маркетплейсу

Львівська бізнес-школа розпочала літо з презентації відразу двох книг (історичний роман «Провінціал» та бізнес-книга «Карго-маркетинг і Україна») письменника, маркетолога, викладача LvBS Олексія Філановського. Окрім самої презентації книг, на всіх присутніх чекала жвава дискусія за участі автора та експертних маркетологів Ігоря Блистіва та Ольги Саніної довкола теми маркетингу в бізнесі та карго-маркетингу в Україні. Модерувала зустріч Галина Янишівська, директорка з маркетингу та продажів LvBS.

 

Упродовж часу проведеного разом ми дізнались більше про панібратство з клієнтами, «фокус-групи» та поверхневі дослідження, а також креативні матеріали та доцільність їй обговорення у широкому колі. І, насамкінець, розібрались у тому, що сучасний світ надто мінливий для того, аби сліпо дотримуватись сталих стратегій.

Пропонуємо вам поринути у атмосферу нашого вечора та прочитати кілька інсайтів з зустрічі:

  • Читати корисно вже хоча б тому, що коли ви читаєте, ви самотужки інтерпретуєте зміст у власному ритмі, розставляючи власні акценти.
  • Якщо ви постійно споживаєте інформацію виключно у аудіо чи відеоформаті, ви втрачаєте швидкість власної думки і мимоволі підлаштовуєтесь під спосіб мислення під тих, кого ви слухаєте чи дивитесь.

  • Попри те, що маркетинг вважається доволі новим поняттям, насправді його початки можна побачити ще у Середньовіччі, коли створювались перші університети, які по своїй суті були прообразом маркетплейсу.
  • Чимало маркетологів сьогодні багато акцентують на своєму успішному досвіді, але часто цей досвід може бути 5-річної чи навіть 15-річної давнини. Так, при тих обставинах ваші рішення привели до успіху, але це зовсім не означає, що такі ж дії сьогодні повторно приведуть до тріумфу, радше навпаки.
  • Сучасному маркетингу бракує розміреності, аналізу та ретроспективи. А це саме ті речі, які можуть у перспективі впливати на патерни поведінки і давати розуміння, які рішення вже себе вичерпали, що потрібно покращити тощо.

  • Шлях керівника, який прагне осягнути всі компетенції – шлях до вигорання і фактично нікуди не веде. Набагато ефективнішим буде навчитись використовувати компетенції команди заради спільного результату, адже кількість компетенцій кількох людей буде майже завжди вищою за компетенції однієї людини.
  • Розуміння причинно-наслідкових зв’язків веде до системності та швидше приведе до бажаного глобального результату, аніж інтуїтивне бачення.
  • Більше немає одного чи кількох портретів клієнта, на зміну їм прийшли мільйони портретів. Навіть найбільші корпорації світу переходять на персоналізоване спілкування.

Опісля дискусії всі присутні мали змогу у теплій неформальній атмосфері поспілкуватись зі спікерами, а також отримати автограф Олексія на котрійсь із його книжкових новинок.

Про автора: Олексій Філановський – власник маркетингової агенції Filberry, яка допомагає компаніям перейти на новий рівень розуміння та провадження практик маркетингу. Перед тим, як розпочати власну справу, він близько 20 років розбудовував маркетинг в українських компаніях, що працюють на різних ринках. Має досвід у сфері FMCG, рітейлу, e-commerce, С2С, а також B2G-проектів. Олексій розробив та реалізував десятки успішних маркетингових стратегій, досягши безпосередніх результатів при їхньому впровадженні. Свій досвід він виклав у «Головній маркетинговій книзі».