Підтримай Україну зараз! Дізнатись більше
Початок

Осінь 2022

Тривалість

22 місяці

Мова викладання

українська, англійська

Місто

Львів

Вартість навчання

150 000 грн

MSc in Marketing Management

Cучасна європейська магістерська програма з маркетингового менеджменту, що об’єднує найкращі практики світової бізнес-освіти та досвід українських та міжнародних компаній.
Для молодих людей, які хочуть побудувати кар’єру у сфері маркетингу та реалізовувати неординарні проекти.

Для кого
MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ створена для людей з початковим досвідом у сфері маркетингу та PR, яких цікавить системне навчання та практичний досвід, ґрунтовні знання, здобуті в найкращих експертів галузі, кар'єрне зростання та підсилення усіх необхідних навиків та компетенцій, щоб стати справжнім фахівцем з маркетингу. Програма буде актуальною для тих, хто хоче розуміти ринкові тренди маркетингу і під час навчання створити власне портфоліо з реалізованими маркетинговими проектами та рекомендаціями від компаній після успішного проходження практики у них.  Безумовною перевагою магістерської програми є приналежність її учасників до спільноти Українського католицького університету, а також можливість ще під час навчання долучитись до бізнес-середовища учасників та випускників програм LvBS. Формат навчання: модульний (5 днів один раз на місяць).  
pageid = 9570
Структура програми
  • 11 основних модулів (тривалість одного модуля 4-5 днів 1 раз на місяць)
  • Літня практика.
  • 4-й семестр – підготовка та захист дипломного проекту.

По закінченню програми учасники зможуть:

  • Краще розуміти потреби компаній та клієнтів.
  • Реалізовувати стратегії, націлені на ефективність бізнесу та організацій.
  • Створювати конкурентоспроможні бренди/продукти і вміти їх просувати за допомогою інструментів маркетингу.
  • Реалізувати інноваційні маркетингові проекти.
  • Освоїти інструменти digital-маркетингу та комунікацій.
  • Планувати і реалізовувати маркетингові кампанії у Facebook, Instagram, Google Adwords та в інших каналах.
  • Мати портфоліо з реалізованими на практиці маркетинговими проектами в бізнесах різного рівня.
Навчальна програма

Тематичні блоки та курси 

Бізнес та економіка
Управління бізнесом
Бізнес-дизайн
Економіка та фінанси для бізнесу
Дизайн-мислення
Право та етика в бізнесі

У результаті проходження курсів цієї тематики ви зможете:

  • Розуміти, як працює компанія, які її життєві цикли та яку роль відіграє у ній маркетинг. 
  • Знати різні моделі створення прибутку організаціями на основі українських та відомих західних компаній.
  • Застосовувати основні елементи бізнес-дизайну на власних проектах та вдосконалювати бізнес-моделі. 
  • Розуміти процеси, що відбуваються в макросередовищі та вплив макроекономічних чинників на підприємницьку діяльність.
  • Вміти читати основні фінансові документи компанії, інтерпретувати фінансові показники, оцінювати ефективність власних проектів з точки зору бізнесу і фінансів. 
  • Опанувати дизайн-мислення як інструмент управління, розробки стратегії, продуктів, послуг та інновацій.
  • Аналізувати діяльність компанії, зокрема маркетингову, на предмет відповідності українським нормативно-правовим актам та етичним міркуванням.

Менеджмент і маркетинг
Менеджмент ведення проектів
Основи маркетингу та управління маркетинговою діяльністю
Продуктовий менеджмент
Бренд-менеджмент
Поведінка споживача
Стратегічний маркетинг

У результаті проходження курсів цієї тематики ви зможете:

  • Отримати навички управління проектом на всіх стадіях його розвитку: генерувати ідеї, планувати, складати бюджет, оцінювати ефективність.
  • Розробляти комплекс маркетингу та знати, які інструменти використовувати для роботи з ринком, пошуку інновацій, запуску нових продуктів та послуг.
  • Впроваджувати організацію та контроль маркетингової діяльності на підприємстві.
  • Перевіряти новий продукт на «життєздатність» та опанувати методологію запуску інновацій. 
  • Створювати бренди та знати, як управляти портфелем брендів.
  • Розуміти механізм прийняття рішення споживачем, враховувати чинники впливу, передбачати реакцію покупців та запроваджувати ефективні маркетингові кампанії.
  • Розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності, ефективно використовувати маркетингові інструменти для реалізації стратегій розвитку підприємств.
  • Розуміти принципи формування програм лояльності.

Дані та аналітика
Аналіз ринку
Маркетингові дослідження
Бізнес-аналітика

У результаті проходження курсів цієї тематики ви зможете:

  • Досліджувати ринок і проводити сегментацію
  • Формувати карту ціннісної пропозиції та ефективні меседжі про продукт чи послугу.
  • Організовувати маркетингові дослідження, знаючи необхідні методи і техніки їх проведення.
  • Використовувати MS Excel для аналізу даних, здійснювати прогнозування та А/В тестування.

Цифровий маркетинг
Social Media Marketing
SEO, PPC, таргетинг

У результаті проходження курсів цієї тематики ви зможете:

  • Розуміти unit-економіку та інструменти комплексного інтернет-маркетингу. 
  • Формувати KPI та контролювати підрядників.
  • Використовувати інструменти платних способів просування у соцмережах та перформанс-підхід для підвищення продажів. 
  • Розробляти контент-план та медіа-план, аналізувати ефективність маркетингу в соцмережах. 

Комунікації та управління відносинами
Інтегровані маркетингові комунікації
Сторітелінг
Візуальні комунікації
PR та управління репутацією

У результаті проходження курсів цієї тематики ви зможете:

  • Будувати ефективні комунікації.
  • Формувати ІМК бриф.
  • Розробляти прототипи, базові візуальні комунікації, а також знати, як формувати візуал і як здійснювати його аудит.
  • Формулювати зрозуміле технічне завдання для спеціалістів у сфері візуальних комунікацій.
  • Аналізувати рекламний текст, розробляти план маркетингових комунікацій із застосуванням текстуального та візуального матеріалу. 
  • Розуміти специфіку жанрів та створювати історії.
  • Оволодіти інструментами створення успішних комунікацій для бізнесу, антикризових кампаній, зрозуміти роль PR у веденні бізнесу.

Лідерство
Лідерство
Командотворення

У результаті проходження курсів цієї тематики ви зможете:

  • Розвинути лідерські компетенції
  • Розуміти, як використовувати лідерські чесноти у повсякденному житті та в компанії
  • Отримати навички управління командою та її мотивацією.
  • Вміти розв’язувати проблеми в командах.

Вибіркові курси
Учасники програми також мають змогу додатково обрати 5 курсів із переліку вибіркових курсів бізнес-школи УКУ .

Вступ на програму

Оновлені правила щодо вступу станом на травень 2022-го року,
надані Міністерством освіти та науки України.

Вступ на магістерські програми у 2022-му році передбачає:

для тих, хто вступає на основі диплому бакалавра:

  • магістерський тест навчальної компетентності (МТНК)
  • фаховий іспит у закладі освіти

Магістерський тест навчальної компетентності планують проводити у формі комп’ютерного онлайн-тестування.
Формат та наповнення програм минулорічного фахового іспиту можна переглянути за посиланням (невдовзі будуть опубліковані оновлення).

для тих, хто вступає на основі диплому магістра/спеціаліста:

  • Може обрати складати: магістерський тест навчальної компетентності (МТНК) або усну співбесіду з іноземної мови. Співбесіда має відбуватися за програмою Єдиного вступного іспиту.
  • фаховий іспит у закладі освіти.

Якщо ви плануєте вступати у цьому році, вам необхідно:

  1. Зареєструватись на нашому сайті та пройти ознайомчу зустріч з менеджером програми (офлайн чи онлайн).
  2. Подати заяву на вступ.
  3. Скласти відповідні вступні іспити.
  4. Ознайомитися з результатами вступу (рейтингові списки рекомендованих до зарахування) та виконати вимоги до зарахування (подати оригінали потрібних документів, укласти договір про навчання).

Важливі дати:

  • реєстрація вступників для складання магістерського тесту навчальної компетентності (МТНК) розпочинається 27 червня та закінчується о 18:00 18 липня;
  • реєстрація електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів розпочинається 1 серпня;
  • основна сесія МТНК проводиться у період з 10 серпня до 17 серпня;
  • прийом заяв та документів розпочинається 16 серпня і закінчується о 18:00 15 вересня;
  • дати вступних іспитів ще погоджуються. 

*Для уточнення деталей сконтактуйтесь, будь ласка, з менеджером програми.

Вимоги до вступника
  • Диплом бакалавра або магістра із будь-якої спеціальності (іноземний диплом потребує визнання*).
  • Знання англійської мови на рівні, який відповідає вимогам МОН щодо вступу до магістратури за спеціальністю «Менеджмент».
  • Вміння мислити логічно і критично, знання математики на достатньому рівні, вербально-комунікативні вміння, готовність до успішного продовження навчання.
  • Знання у галузі управління та адміністрування, достатні для проходження вступних іспитів.
  • Рекомендовано досвід роботи в маркетингу або SMM від 6 місяців до 1 року.

вертаємо вашу увагу на необхідність здійснення обов’язкової процедури визнання диплому, виданого іноземним закладом освіти, на основі якого ви плануєте вступ в Український католицький університет. Інструкція дистанційної подачі документів для визнання Інформаційно-іміджевим центром та перелік необхідних документів  за посиланням https://naric.in.ua/dpodacha.html

Академічна рада

Завдання Академічної ради – стати впливовим стейкхолдером у формуванні траєкторії стратегічного розвитку програми, яка буде якнайкраще відповідати потребам ринку та викликам часу, а також глобальним трендам у бізнес-освіті.

Відео

Усе про програму . Відгуки випускників, відповіді від викладачів і не тільки

Переваги
Сучасна європейська освіта в Україні

LvBS пропонує сучасну європейську магістерську програму, навчання у найкращих маркетологів-практиків з України та з-за кордону, постійне менторство та можливість отримати практичний досвід реалізації маркетингових проектів під час навчання

Середовище LvBS

Учасники програми з перших днів навчання стають частиною динамічної бізнес-спільноти LvBS, разом з нею розвиваються професійно та особистісно, що є довгостроковою інвестицією у власне майбутнє

Аналітика

Програма передбачає розвиток аналітичних здібностей учасників. Серед курсів - аналіз ринку та маркетингові дослідження, поведінка споживача, лідерство та стратегії. Це дасть учасникам програми базу для росту від маркетолога до маркетинг-директора

Володіння інструментами маркетингу

Програма побудована таким чином, щоби поєднати ґрунтовні системні знання з маркетингу та досвід використання на практиці інструментів маркетингу для реалізації кампаній

Диплом магістра

Диплом магістерського рівня Львівської бізнес-школи Українського Католицького Університету, який можна легалізувати за кордоном (подавати на апостиль)

Спільнота УКУ

Український Католицький Університет забезпечує найвищі стандарти освіти у сучасному навчальному корпусі у Львові, а також формує середовище людей, які готові відповідально працювати для розвитку України і спільно творити її європейське майбутнє на фундаменті християнських цінностей

Контактна особа
Євгенія Краленкова
Керівниця напрямку розвитку та навчання
  • 067 675 66 08
  • ekralenkova@lvbs.com.ua