Марія Фронощук

Visiting lecturer
Марія Фронощук
  • Менеджер із поведінкової архітектури, Cowry Consulting (Лондон, Великобританія)
  • Співзасновниця креативної агенції та медіа Platfor.ma (Київ, Україна)
  • Магістр Поведінкових наук в London School of Economics and Political Science, LSE, з відзнакою (Лондон, Великобританія)
  • Членкиня Глобальної асоціації прикладних поведінкових вчених (GAABS)
  • Випускниця стипендії Chevening, 2021/22
  • Випускниця програми системного лідерства BALTICLEAD, 2019, Stockholm University, Swedish Institute (Швеція, Грузія)
Програми та курси на яких викладає:
MSc in Innovations and Entrepreneurship
MSc in Marketing Management
Досвід викладача

Поведінкова наувовиця та спеціалістка з прикладних поведінкових інсайтів із понад 10-річним досвідом у стратегії, комунікаціях та стейкхолдер-менеджменті. Наразі працює менеджеркою з поведінкової архітектури в Cowry Consulting (Лондон, Великобританія), провідному глобального консалтингу з поведінкової науки, який прагне зробити бізнеси якомога більш людиноцентичними (клієнти включають Amazon, Tesco, Sky, HSBC, EasyJet, British Gas та інших). Марія відповідає за стратегію зміни поведінки — знаходження шляхів кращого розуміння людських рішень, дій та систем для досягнення ефективних та стійких поведінкових змін. Марія має ступінь магістра з поведінкових наук Лондонської школи економіки та політичних наук (LSE), де досліджувала зміну поведінки для сталості та Net Zero, психологію споживачів та благополуччя (well-being). Марія є зареєстрованою членкинею Глобальної асоціації прикладних поведінкових вчених (GAABS). Перед тим, як приєднатися до Cowry, Марія очолювала українську консалтингову та медіа-компанію Platfor.ma, що спеціалізується на просуванні позитивних змін у суспільстві через креативну комунікацію, прикладні поведінкові інсайти та капасіті-білдінгу (клієнти включають корпорації Fortune 500, ООН, USAID, ВООЗ, ЮНІСЕФ, WWF та Центр громадського здоров’я). В минулому — також тренерка Deutsche Welle Akademie.