Олександр Короговний

Має досвід роботи у сфері маркетингу понад 10 років. З 2015 року займається цифровим маркетингом.

Співвласник та керуючий партнер digital-агенції iLION та агенції з управління репутацією Topserm. Серед клієнтів агенцій – українські та міжнародні бренди, e-commerce проекти, публічні персони та політики.

Працював з ринками FMCG, фармацевтики, косметики, продуктів харчування, будівництва та будівельних матеріалів, спортивного харчування, товарів для тварин та ін., розвивав такі бренди, як «Левада», «Жменька», «Сладов», «Світоч», Fa, Duna, Optimeal, MacCoffee, «Гінофлор», Perfectil, Belok, Mizol, Typar.

Сфери компетенції: digital-маркетинг, управління репутацією онлайн, SERM, стратегічний маркетинг, корпоративний брендинг, розробка брендів, управління портфелем брендів, просування брендів, стратегічні комунікації.

Має бізнес-освіту у сфері маркетингу (МІМ Київ, pre-MBA Маркетинг).