Підтримай Україну зараз! Дізнатись більше

Маркетинг для бізнесу

Початок програми

3 квітня 2024

Тривалість

4 модулі по 3 дні + 2 онлайн-лекції

Мова викладання

українська

Місто

Львів

Ціна

56 500 грн (без ПДВ)

Рання реєстрація (до 03.03.24 включно)

54 500 грн (без ПДВ)

Про програму
Криза змінила потреби клієнтів сьогодні, однак маркетингова підтримка виходу на ринок розробленого продукту чи сервісу залишається невід’ємною частиною сучасного бізнесу. Маркетинг дозволяє зрозуміти клієнта й адаптувати продукт відповідно до його поточних потреб. Створена провідними практиками навчальна програма «Маркетинг для бізнесу» надасть вам системне розуміння цілей маркетингу, допоможе краще пізнати вашого клієнта й зрозуміти, яким чином адаптувати продукт до нових викликів.
pageid = 9705
Навчальна програма

Програма складається з чотирьох модулів та одного тематичного вебінару. Тривалість кожного модуля 3 дні.

Модуль 1. Стратегічний маркетинг

  • Клієнт та його роль в житті компанії. Принципи купівельних рішень споживача.
  • Роботи, на які люди наймають продукти. Ціннісна пропозиція для клієнта.
  • Маркетинг як система. Як створити бренд за 3 кроки: стратегічний погляд.

Модуль 2. Бренди, комунікація, PR

  • Дослідження, бренди, позиціонування, сегментування. Оцінка ринку.
  • Маркетингові комунікації. Як формувати комунікаційну стратегію? Як через комунікації донести цінність для клієнта? Робота з агенціями. Канали комунікації.
  • Управління репутацією, соціальні проєкти, персональний бренд.

Вебінар «Особливості продажу. Взаємодія маркетингу і продаж» від Вадима Марценка 

Модуль 3. Цифровий маркетинг

  • Digital marketing – ключові тренди, KPIs. Digital mix: ключові інструменти інтернет-маркетингу.
  • SMM: контент-стратегія, можливості таргетованої реклами, ключові метрики для соцмереж, інтеграція SMM у бізнес-процеси.
  • YouTube та LinkedIn для бізнесу: що працює зараз?
  • ТікТок основні правила роботи з мережею.

Вебінар «Маркетинг майбутнього. Тренди в маркетингу. Маркетинг в часі війни» від Андрія Длігача.

Модуль 4. Маркетинг план, фінанси, продажі, фінальні проєкти

  • Фінанси для маркетологів.
  • Маркетинг план, маркетинг бюджет, маркетингові метрики.
  • Консультації по фінальних проєктах.
  • Захист проєктів.

*У даті проведення та структурі програми можливі незначні зміни.

Після захисту фінального проєкту, над яким учасники працюватимуть протягом усієї програми, учасники отримають сертифікат Бізнес-школи УКУ.

Цінність програми

У межах програми ви:

  • створите нову або вдосконалите вже існуючу маркетингову стратегію вашої компанії;
  • отримаєте комплексне розуміння потреб та запитів вашого клієнта;
  • навчитесь ефективно використовувати аналітику для досягнення маркетингових цілей;
  • працюватимете над комплексною розробкою бренду. Переглянете ваше позиціонування на ринку, проаналізуєте інтереси клієнтів та сильні сторони конкурентів за допомогою інструментів цифрового маркетингу;
  • зможете спілкуватися з фінансовим директором та власником компанії однією мовою, переглянете ціноутворення;
  • навчитесь ефективно співпрацювати з відділом продажу;
  • зможете правильно просувати свій продукт, зокрема за допомогою digital-інструментів.

Під час програми ви будете навчатися на практичних прикладах, матимете надихаючі зустрічі, виконуватимете домашні завдання й отримуватимете індивідуальні фідбеки від викладачів.

«Маркетинг для бізнесу» становить значну цінність для компанії, яку ви представляєте, оскільки під час програми у вас буде змога попрацювати як над особистим, так і над корпоративним проектом, удосконалюючи його в процесі навчання.

На останньому модулі відбудеться презентація розроблених учасниками проектів, в рамках якої ви зможете отримати зворотній зв’язок від експертів, що в результаті допоможе викристалізувати вашу ідею та реалізувати чітко продуманий проект в компанії.

Для кого

Програма буде корисною маркетологам, бренд-менеджерам, маркетинг-директорам, власникам малого бізнесу, які прагнуть освоїти ключові складові сучасного маркетингу, розвивати свою компанію та створювати сильні бренди, а також всім, хто цікавиться системним підходом у реалізації маркетингової стратегій компанії.

Викладачі
Відгуки

Мої очікування справдилися однозначно. Я був абсолютний профан у маркетингу, нічого не розумів.

Я не буду займатися цим напряму, але буду давати задачі маркетологам. Тепер я маю базову кваліфікацію, розумію, про що треба говорити. Я би рекомендував пройти цей курс топ-менеджерам також, адже це дало би максимальну синхронізацію. Окрім того, тепер я знаю, що варто дивиться на свій продукт збоку, старатися зрозуміти, що думає клієнт і відноситися критично.

Богдан Перчук
UNION Distribution / Дистриб’ютор електроніки на ринках України та Європи

Я для себе вибудувала структуру того, що роблю, а найголовніше, зрозуміла, чому саме так.  Цей курс буде дуже корисним для людей, які працюють у маркетингу, але не мають профільної освіти. У мене великий досвід та стаж, але воно все було «напомацки», структури та впорядкованого знання не було. Як виявилося, я роблю правильні проекти, але чому я їх роблю у мене не було розуміння. Саме для таких людей як я, цей курс буде особливо ефективним.

Олеся Шмогрун
Маркетолог, компанія «Кормотех»

Загалом, програма дуже класна, я отримала все, що хотіла. Мені це дало ширше розуміння маркетингу, розуміння свого місця як спеціаліста, свого рівня знань, а також того, що мені варто підтягнути у цій сфері. Основне, що я для себе зрозуміла – аналітика у маркетингу є дуже важливою. Окрім того, навіть у сферах, які здаються дуже строгими теж можна робити креативні та нестандартні речі, виділятися з-поміж конкурентів. За час навчання я ініціювала та запустила проект брендування нашого продукту.  Я задоволена тим, що прийшла сюди навчатися.

Мар‘яна Сеник
Маркетолог, «Тернопільський кар‘єр»

Ця програма відкриває багато можливостей і показує, що можна продуктивно мислити та працювати в зовсім іншому руслі. Тобто можна не боятися робити кроки, які ще ніхто не робив. Навіть набиті на цьому ґулі все одно принесуть користь. Тепер постійно намагаємось експериментувати, аналізуємо, що працює, а що ні.

Дуже цікаво, що програма поєднує водночас крутих людей, які працюють у сфері маркетингу вже дуже давно, й тих, що лише починають. Корисно поспілкуватись і з одними, і з іншими. Переважно ми аналізували не лише сам маркетинг, а й роботу команди, роботу над помилками, впровадження, з якими вже хтось мав досвід, а ми – ще ніколи. Внесли багато змін, зокрема, в програму лояльності, про яку говорили на першому модулі.

Уляна Кропанцева
Керівниця відділу продажів !FEST

Я взяв участь у програмі, бо мене цікавив саме маркетинг. Вважаю, що в компанії він був не на достатньо високому рівні, тому хотів його підтягнути. Отримав відповіді на запитання і тепер багато речей буду впроваджувати. Наприклад, робота з відділом продажу почалася саме після одного з модулів. Далі будемо працювати з темою діджиталу, SMM, SЕО. Зараз у пошуку спеціалістів.

Уже порекомендував програму. Оскільки мені програма дала багато відповідей, то вже встиг порадити її близьким колегам і раджу людям, які потребують подібного та хочуть вчитися.

Святослав Луцишин
Виконавчий директор будівельної компанії «Plus Development»

На роботі була проблема в комунікації з маркетологами: те, що хотіла від них отримувати, не збігалося з тим, що вони мені говорили. Під час програми зрозуміла, що маркетинг у нашій компанії просто відсутній – починаючи з веб-сайту, корпоративного імейлу та іншого. Тепер починаємо працювати над відгуками, думаємо над розробкою сайту та поширенням у соціальних мережах.

Програми такого формату важливі, тому що надають зв’язки і нетворкінг. Представники бізнесу можуть пригледіти собі маркетологів, а маркетологи – бізнеси, з якими вони готові працювати. Тим і тим буде легше знайти спільну мову та краще розробити стратегію, як і для бренду, так і для продажу.

Маріанна Білик
Власниця, головна лікарка ТзОВ «БіШ компані»
Відео
Контактна особа
Олена Пешко
Менеджерка програм управлінського розвитку