Початок

30 травня 2019

Тривалість

3 місяці (4 модулі)

Мова викладання

українська

Місто

Львів

Вартість модуля

6 500 грн (без ПДВ)

Маркетинг для бізнесу [Львів]

Про програму

Маркетингова підтримка виходу на ринок розробленого продукту чи сервісу – must have сучасного бізнесу. На жаль, багато компаній допускають фатальну помилку, вкладаючи всі ресурси у саму розробку, а не в просування, вважаючи, що якісний продукт «продасть себе сам». І ця практика поширена як серед стартаперів, так і серед великих продуктових компаній. Створена провідними практиками навчальна програма «Маркетинг в бізнесі» допоможе зрозуміти останні тренди в рекламі, розробити маркетингову стратегію та додасть глибшого розуміння, які саме канали комунікації потрібно залучати до просування вашого бізнесу, продуктів чи послуг.
pageid = 9705

Цінність програми

У межах програми ви:

  • створите нову або вдосконалите вже існуючу маркетингову стратегію вашої компанії;
  • навчитесь ефективно використовувати аналітику для досягнення маркетингових цілей;
  • працюватимете над комплексною розробкою бренду. Переглянете ваше позиціонування на ринку, проаналізуєте інтереси клієнта та навчитесь аналізувати конкурентів за допомогою інструментів Digital marketing;
  • зможете спілкуватися з фінансовим директором та власником компанії однією мовою, переглянете ціноутворення;
  • навчитесь ефективно співпрацювати з відділом продажу;
  • зможете правильно просувати свої продукти, зокрема з фокусом на digital-інструменти.

Під час програми ви будете навчатись на конкретних прикладах, виконуватимете проектні завдання, матимете змогу стежити за останніми трендами та відчувати переваги групової взаємодії.

Після успішного проходження курсу та захисту проектів кожен учасник отримає сертифікат LvBS.

Програма

Програма складається з чотирьох модулів. Тривалість кожного модуля 3 дні.

Модуль 1. Стратегічний маркетинг (22-24 квітня)

  • Маркетинг як система
  • Роль маркетингу в компанії
  • Функції маркетингу сьогодні
  • Тренди в маркетингу. Маркетинг майбутнього
  • Клієнт та його роль в маркетингу
  • Потреби клієнта, як їх виявити та задовольнити

Модуль 2. Створення та управління брендом (16-18 травня)

  • Дослідження та їх роль в маркетингу
  • Діагностика в маркетингу
  • Сегментування
  • Бренд-менеджмент
  • Фізична та ментальна доступність бренду
  • Життєвий цикл продукту
  • Цінова стратегія
  • Дистрибуція

Модуль 3. Дизайн та цифровий маркетинг (30 травня-1 червня)

  • Роль та складові бренд-стратегії
  • Ключове повідомлення бренду
  • Дизайн. Критерії оцінки
  • Інсайт – основа ефективної комунікації
  • Що таке Digital marketing – ключові тренди цифрового маркетингу
  • KPIs Digital-маркетингу: основні показники ефективності
  • Digital mix: ключові інструменти інтернет-маркетингу
  • Web development: сайт і його вплив на успіх в бізнесі
  • Digital-стратегія: в чому полягає і навіщо її створювати?
  • Агенція vs свій відділ internet маркетингу – Як знайти правильного партнера в Digital?

Модуль 4. Фінанси та продаж для маркетологів (13-15 червня)

  • Продаж. Основні типи та методи
  • Взаємодія маркетингу та продажу
  • Звідки беруться гроші і куди вони діваються
  • Бюджетування
  • Знижки
  • Ціноутворення
  • Комунікації
  • Створення комунікаційних платформ

 

Для кого

Програма буде корисною маркетологам, бренд-менеджерам, керівникам з маркетингу, власникам бізнесу, які хочуть розвивати свою компанію та створювати сильні бренди.

Викладачі

Контактна особа

Тетяна Новолодська

Менеджер програм управлінського розвитку
  • +38 (063) 861 93 92
  • tnovolodska@lvbs.com.ua
Дізнавайтесь
про новини та події