Початок програми

Осінь, 2020

Тривалість

4 місяці (5 модулів)

Мова викладання

українська

Місто

Львів

Вартість

32 000 грн (без ПДВ)

Маркетинг для бізнесу [Львів]

Про програму

Маркетингова підтримка виходу на ринок розробленого продукту чи сервісу – must have сучасного бізнесу. На жаль, багато компаній допускають фатальну помилку, вкладаючи всі ресурси у саму розробку, а не в просування, вважаючи, що якісний продукт «продасть себе сам». І ця практика поширена як серед стартаперів, так і серед великих продуктових компаній. Створена провідними практиками навчальна програма «Маркетинг для бізнесу» допоможе зрозуміти останні тренди в рекламі, отримати навички управління брендами, розробити маркетингову стратегію та додасть глибшого розуміння, які саме канали комунікації потрібно залучати до просування вашого бізнесу, продуктів чи послуг.
pageid = 9705

Навчальна програма

Програма складається з п’яти модулів. Тривалість кожного модуля 3 дні.

Модуль 1. Стратегічний маркетинг

  • Клієнт, його роль та потреби
  • Позиціонування бренду: раціональна та емоційна переваги
  • Маркетинг як система
  • Роль маркетингу в компанії
  • Функції маркетингу сьогодні

Модуль 2. Створення та управління брендом

  • Дослідження та їх роль в маркетингу
  • Діагностика в маркетингу
  • Сегментування
  • Бренд-менеджмент
  • Фізична та ментальна доступність бренду
  • Життєвий цикл продукту
  • Цінова стратегія
  • Дистрибуція

Модуль 3. Дизайн та цифровий маркетинг

  • Роль та складові бренд-стратегії
  • Ключове повідомлення бренду
  • Дизайн. Критерії оцінки
  • Інсайт – основа ефективної комунікації
  • Digital marketing: ключові тренди цифрового маркетингу, digital-стратегія
  • KPIs у digital-маркетингу: основні показники ефективності
  • Digital mix: основні інструменти інтернет-маркетингу
  • Web development: сайт і його вплив на успіх в бізнесі
  • Агенція vs свій відділ internet маркетингу. Як знайти підрядника в digital?
  • Роль соціальних мереж в сучасному маркетингу

Модуль 4. Фінанси та продаж для маркетологів

  • Продаж. Основні типи та методи
  • Взаємодія маркетингу та продажу
  • Гроші і маркетинг
  • Бюджетування
  • Знижки
  • Ціноутворення
  • Комунікації
  • Створення комунікаційних платформ

Модуль 5. Ключові тренди в маркетингу

  • Тренди в Маркетингу. Маркетинг майбутнього
  • Робота з проектами
  • Захист маркетингової стратегії
  • Вручення сертифікатів

Цінність програми

У межах програми ви:

  • створите нову або вдосконалите вже існуючу маркетингову стратегію вашої компанії;
  • навчитесь ефективно використовувати аналітику для досягнення маркетингових цілей;
  • працюватимете над комплексною розробкою бренду. Переглянете ваше позиціонування на ринку, проаналізуєте інтереси клієнта та навчитесь аналізувати конкурентів за допомогою інструментів digital marketing;
  • зможете спілкуватися з фінансовим директором та власником компанії однією мовою, переглянете ціноутворення;
  • навчитесь ефективно співпрацювати з відділом продажу;
  • зможете правильно просувати свої продукти, зокрема з фокусом на digital-інструменти.

Під час програми ви будете навчатись на конкретних прикладах, виконуватимете проектні завдання, матимете надихаючі зустрічі та візити в українські компанії, де працюватимете над реальними кейсами.

«Маркетинг для бізнесу» становить значну цінність для компанії, яку ви представляєте, оскільки під час програми у вас буде змога попрацювати як над особистим, так і над корпоративним проектом, удосконалюючи його в процесі навчання.

На останньому модулі відбудеться презентація розроблених учасниками проектів, в рамках якої ви зможете отримати зворотній зв’язок від викладачів-практиків, що в результаті допоможе викристалізувати вашу ідею та реалізувати чітко структурований проект в компанії.

Після успішного проходження курсу та захисту проектів кожен учасник отримає сертифікат LvBS.

Для кого

Програма буде корисною маркетологам, бренд-менеджерам, керівникам з маркетингу, власникам бізнесу, які хочуть розвивати свою компанію та створювати сильні бренди.

Викладачі

Відгуки

Ця програма відкриває багато можливостей і показує, що можна продуктивно мислити та працювати в зовсім іншому руслі. Тобто можна не боятися робити кроки, які ще ніхто не робив. Навіть набиті на цьому ґулі все одно принесуть користь. Тепер постійно намагаємось експериментувати, аналізуємо, що працює, а що ні.

Дуже цікаво, що програма поєднує водночас крутих людей, які працюють у сфері маркетингу вже дуже давно, й тих, що лише починають. Корисно поспілкуватись і з одними, і з іншими. Переважно ми аналізували не лише сам маркетинг, а й роботу команди, роботу над помилками, впровадження, з якими вже хтось мав досвід, а ми – ще ніколи. Внесли багато змін, зокрема, в програму лояльності, про яку говорили на першому модулі.

Уляна Кропанцева

Керівниця відділу продажів !FEST

Я взяв участь у програмі, бо мене цікавив саме маркетинг. Вважаю, що в компанії він був не на достатньо високому рівні, тому хотів його підтягнути. Отримав відповіді на запитання і тепер багато речей буду впроваджувати. Наприклад, робота з відділом продажу почалася саме після одного з модулів. Далі будемо працювати з темою діджиталу, SMM, SЕО. Зараз у пошуку спеціалістів.

Уже порекомендував програму. Оскільки мені програма дала багато відповідей, то вже встиг порадити її близьким колегам і раджу людям, які потребують подібного та хочуть вчитися.

Святослав Луцишин

Виконавчий директор будівельної компанії «Plus Development»

На роботі була проблема в комунікації з маркетологами: те, що хотіла від них отримувати, не збігалося з тим, що вони мені говорили. Під час програми зрозуміла, що маркетинг у нашій компанії просто відсутній – починаючи з веб-сайту, корпоративного імейлу та іншого. Тепер починаємо працювати над відгуками, думаємо над розробкою сайту та поширенням у соціальних мережах.

Програми такого формату важливі, тому що надають зв’язки і нетворкінг. Представники бізнесу можуть пригледіти собі маркетологів, а маркетологи – бізнеси, з якими вони готові працювати. Тим і тим буде легше знайти спільну мову та краще розробити стратегію, як і для бренду, так і для продажу.

Маріанна Білик

Власниця, головна лікарка ТзОВ «БіШ компані»

Контактна особа

Богдан Куделя

Менеджер програм управлінського розвитку
  • +38 (096) 571-10-17
  • bkudelya@lvbs.com.ua
Дізнавайтесь
про новини та події