Ігор Блистів

Маркетинг-директор компанії «Кормотех». Викладач курсу «Маркетинг» на програмі MSc in Innovations and Entrepreneurship. Випускник KEMBA LvBS. Має досвід роботи в маркетингу понад 14 років. Сфери компетенції: стратегічний маркетинг; створення та побудова брендів, управління портфелем брендів; просування брендів на українському та експортних ринках. Досягнення за 11 років роботи в компанії: «Кормотех»  – лідер на ринку кормів для тварин в Україні (2015-2017рр.). Продукція представлена в 19 країнах; ТМ «Мяу» – №1 в категорії, найбільш об’ємний бренд на ринку; ТМ “Клуб 4 лапи” входить в трійку найбільших брендів харчування для тварин в Україні; Створення ТМ Optimeal та вивід на ринки ЄС; сформована довіра до «Кормотех», як виробника європейського рівня.