Андрій Длігач

Доктор економічних наук. Генеральний директор групи компаній Advanter Group. Представник міжнародного агентства Luniter troubleshooting у Центральній та Східній Європі, керівник центру стратегій ГОШ.

Доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Член професійних журі конкурсу «Бренд Року» та фестивалю «Білий квадрат» (Білорусь), міжнародного конкурсу EFFIE Awards (Україна), «Золотий компас» (Україна), фестивалю OPEN (Білорусь) та ін.

Досвід стратегічного управління та маркетингу – більше 20 років. Автор 8 книг і більше 150 публікацій у сфері маркетингу, стратегічного управління, організації бізнесу та міжнародної економіки для таких видань як Forbes, «Компаньйон» та ін.

Автор концепції системно-рефлексивного маркетингу, концепції трициклічного управління, концепції бренд-менеджменту s-brands. Автор першого в Україні он-лайн курсу («Бренд-менеджмент», більше 8000 слухачів).
Один з кращих тренерів та консультантів з маркетингу та управління в Україні за професійними рейтингами.