Андрій Длігач

Guest Professor
Андрій Длігач

⦁ Засновник і CEO групи компаній Advanter Group.
⦁ Доктор економічних наук.
⦁ Стратег, футуролог, візіонер.
⦁ Член ради директорів Digital Transformation Institute і SingularityU Kyiv.
⦁ Засновник міжнародних агентств Luniter troubleshooting, Headshot brand development, Visense.

Програми та курси на яких викладає:
Маркетинг для бізнесу
Корпоративні програми
Досвід викладача
  • Співзасновник Центру економічного відновлення, координатор і ідеолог розробки Національної економічної стратегії Україні 2030.
  • Засновник бізнес-спільноти Board (1500 власників бізнесів).
  • Visiting Professor LvBS УКУ.
  • Професор кафедри міжнародної економіки та маркетингу Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
  • Інвестор і партнер технологічних стартапів Investudio (фінансові і інвестиційні технології), Payris (переосмисленіа екосистема електронної комерції), ZooZy (екосистема для догляду за хатніми тваринами) та ін.
  • Провідний експерт з формування стратегій бізнес-проривів.
  • Досвід стратегічного управління та маркетингу: понад 2000 проектів за 25 роки для компаній в 7 країнах.
  • Автор 9 книг і понад 150 публікацій у сфері маркетингу, стратегічного управління, організації бізнесу та міжнародної економіки.
    • Книги:
      1. Системно-рефлексивний маркетинг, 2015
      2. Маркетингова цінова політика, 2006
      3. Економіка зарубіжних країн, 2008, 2013
      4. Промисловий маркетинг, 2008
      5. Маркетинг, 2009
  • З 1995 викладає в університетах: НТУУ «КПІ» (до 2002), КНУ імені Тараса Шевченка (з 2001). Основні курси: економіка зарубіжних країн, стратегічне управління, ціноутворення, бренд-менеджмент.
  • З 1999 викладає у бізнес-школах LvBS, МІБ (до 2007), МІМ (2007-2018), KSE (2018-2022) та ін.
  • Досвід стратегічного управління та маркетингу – більше 20 років.
  • Один з кращих тренерів та консультантів з маркетингу та управління в Україні за професійними рейтингами.
  • Автор концепції системно-рефлексивного маркетингу, концепції трициклічного управління, концепції бренд-менеджменту s-brands.
  • Автор першого в Україні онлайн- курсу «Бренд-менеджмент» (більше 8000 слухачів)