Михайло Траверсе

Adjunct Professor
Михайло Траверсе
  • Керівний партнер маркетингового агентства Reiseplan [isdgroup],
  • Експерт у маркетингу з 18-річним досвідом у створенні та реалізації бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів та бізнесів.
  • Член академічної ради магістерської програми MSc in Marketing Management.

 

Програми та курси на яких викладає:
MSc in Marketing Management
Досвід викладача
  • Маркетолог, стратег та підприємець. Запрошений професор у Києво-Могилянській Бізнес-школі.
  • Михайло відповідальний за розвиток стратегічного напряму в агентстві Reiseplan – агенції людино-центричних стратегій.
  • Запустив Hashtag – агенцію соціальних медіа та діджитал комунікацій.
  • Раніше працював на різних позиціях, зокрема, категорійним менеджером у відділі маркетингу підрозділу Bayer Consumer Care в українському представництві компаніі Bayer.
  • Отримав ступінь MBA (УПБА) в Міжнародному Інституті Бізнесу.