Фреймворк чи темплейт? Що використовувати для розробки ефективної маркетингової стратегії? Про це будемо спілкуватися вже 15 серпня на вебінарі від UA Marketing Club.
Спікер:
Михайло Траверсе – керівний партнер маркетингового агентства Reiseplan [isdgroup], експерт у маркетингу з 18-річним досвідом у створенні та реалізації бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів та бізнесів, член академічної ради магістерської програми MSc in Marketing Management.
Про що будемо говорити:
- Як використовувати фреймворки у маркетингу?
- Які вони бувають та які з них найкраще підійдуть для вас?
- Як фреймворки допомагають підсилювати стратегічне мислення?
Темплейт – це заздалегідь розроблений файл або набір файлів, що служать відправною точкою для створення стратегії. Простіше кажучи, це визначена форма, яку ви заповнюєте. Темплейт визначає базову структуру та макет, які можна налаштувати за потреби.
Навпаки, фреймворк служить основним кістяком будь-якої системи, концепції чи тексту. Це міцна та організована основа, що забезпечує єдиний підхід до розробки та реалізації стратегічних задумів. Уявіть це як набір алгоритмів для вашого мислення. Ці покрокові процеси спрямовують вас до виявлення глибоких інсайтів, що в кінцевому підсумку веде до кращих стратегічних рішень.
Ми поговоримо саме про фреймворки що допоможуть підсилити стратегічне мислення та допоможуть створювати працюючі маркетингові стратегії.
Зустрінемося з вами у онлайн-форматі та попрацюємо із стратегічним мисленням разом!
Дата та час: 15 серпня 2024 о 18:00
Формат: онлайн
Вартість: 400 гривень (для студентів та випускників магістерської програми MSc in Marketing Manager діє знижка 50%. Шукайте промокод у чаті учасників).