Наталія Обозненко

Lecturer
Наталія Обозненко
  • Академічна директорка Бізнес-школи УКУ. 
  • Докторантка на програмі Executive DBA (Business Science Institute).
  • Викладає курси з маркетингових комунікацій, маркетингової стратегії та бренд-менеджменту.
Програми та курси на яких викладає:
MSc in Managing Impact-Driven Organizations
Досвід викладача
  • Наталія є магістром економіки Львівського національного університету ім. І. Франка. 
  • Має 20 років практичного досвіду в українських та міжнародних компаніях: Концерн «Галнафтогаз», L’OREAL, Egis, Lafarge на позиції директора з маркетингу та 10 років у приватному консалтингу зі стратегічного маркетингу та розвитку бізнесу. 
  • Членкиня Association for Cultural Economics International (ACEI), спікерка на міжнародних конференціях з питань менеджменту культури та спадщини. 
  • Співавторка міжнародного курсу Local Brands Communication Strategy for the Regional Economic Development за методологією COIL (Collaborative Online International Learning).
  • Сфера дослідницьких інтересів: підприємництво, управління проєктами у сфері культури, управління знаннями.