- Академічна директорка Бізнес-школи УКУ.
- Докторантка на програмі Executive DBA (Business Science Institute).
- Викладає курси з маркетингових комунікацій, маркетингової стратегії та бренд-менеджменту.
Наталія Обозненко
Lecturer

Програми та курси на яких викладає:
Досвід викладача
- Наталія є магістром економіки Львівського національного університету ім. І. Франка.
- Має 20 років практичного досвіду в українських та міжнародних компаніях: Концерн «Галнафтогаз», L’OREAL, Egis, Lafarge на позиції директора з маркетингу та 10 років у приватному консалтингу зі стратегічного маркетингу та розвитку бізнесу.
- Членкиня Association for Cultural Economics International (ACEI), спікерка на міжнародних конференціях з питань менеджменту культури та спадщини.
- Співавторка міжнародного курсу Local Brands Communication Strategy for the Regional Economic Development за методологією COIL (Collaborative Online International Learning).
- Сфера дослідницьких інтересів: підприємництво, управління проєктами у сфері культури, управління знаннями.