Михайло Траверсе

  • Керівний партнер маркетингового агентства Reiseplan [isdgroup],
  • Експерт у маркетингу з 18-річним досвідом у створенні та реалізації бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів та бізнесів.
  • Член академічної ради магістерської програми MSc in Marketing Management.

Маркетолог, стратег та підприємець. Запрошений професор у Києво-Могилянській Бізнес-школі. Михайло відповідальний за розвиток стратегічного напряму в агентстві Reiseplan – агенції людино-центричних стратегій.
Запустив Hashtag – агенцію соціальних медіа та діджитал комунікацій.
Раніше працював на різних позиціях, зокрема, категорійним менеджером у відділі маркетингу підрозділу Bayer Consumer Care в українському представництві компаніі Bayer.
Отримав ступінь MBA (УПБА) в Міжнародному Інституті Бізнесу.