AI як помічник маркетолога: від креативу до аналітики. Одноденний інтенсив від UaMC

Якщо ви хочете інтегрувати AI у свої маркетингові процеси, пришвидшити створення контенту та покращити аналітику – одноденний інтенсив від UA Marketing Club для вас. Протягом одного дня ви навчитеся використовувати AI для генерації креативних ідей, роботи з контентом, автоматизації SMM, а також створення і тестування маркетингових концептів. Ми покажемо реальні кейси, практичні інструменти та стратегії, які допоможуть вам працювати швидше, ефективніше та результативніше.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг"

Для кого:

  • Маркетологів і SMM-спеціалістів, які хочуть використовувати AI для створення контенту, оптимізації стратегій та аналізу аудиторії.
  • Бренд-менеджерів, які хочуть персоналізувати комунікацію, покращити візуальний стиль бренду та ефективно взаємодіяти з аудиторією.
  • Підприємців і власників бізнесу, які шукають шляхи автоматизації маркетингових процесів та підвищення ефективності комунікації.

Викладачка:
Олена Занічковськаспівзасновниця дизайн-агенції The Gradient, PhD, викладачка та креаторка з понад 20-річним досвідом у технологіях і розробці продуктів. Олена допомогла створити та запустити понад 30 продуктів у різних галузях, зокрема у фінансових послугах, програмному забезпеченні, страхуванні, роздрібній торгівлі та освіті. Її експертиза охоплює стратегію цифрових продуктів і керівництво цифровими трансформаціями в організаціях.

Переваги участі у інтенсиві:

  • Ви дізнаєтесь, як ефективно використовувати AI в маркетингу, отримаєте перевірені стратегії та лайфхаки, а також зможете систематизувати вже наявні навички.
  •  Спілкування за кавою з нашою спікеркою та учасниками з різних сфер допоможе знайти нові ідеї, корисні знайомства та партнерства.
  • Сертифікат про участь в інтенсиві від UA Marketing Club
  • Багато практичних завдань, щоб закріпити отримані знання.

Відгуки учасників попереднього інтенсиву:

“Точно зроблю chatGPT як свого помічника. Буду використовувати як у маркетингу у робочих проєктах, так і для особистої допомоги та планування. Цікава лекція, чітка інформація”.

“Мої інсайти з події:

  1. Фундаментальні знання  – це основа для створення  ідеального помічника у ШІ;
  2. Бути людиною-оркестром з ШІ – реально;
  3. Можна проводити глибокі аналізи з ШІ.

Було дуже натхненно, цікаво, пізнавально”.

“На інтенсиві я розширила свої знання з ШІ. Зберегла для себе дієві інструменти, які справді працюють. Тепер знаю, як можна інтегрувати їх в свою роботу”.

“На цьому навчанні я спробував створити прототип сайту та нарешті зміг структурувати знання, які мав до цього дня. Адже головне – це практика використання. Чекаю на наступний інтенсив”.

“Що я виділив для себе: Побудова системи асистентів під окремі задачі; Глибше вивчення lovable для прототипування; Створення аватару в heygen та фірмову презентацію через gamma для освоєння функціоналу; Буду дуже радий розвитку такого формату”.

Програма дня:
10:00-11:30
АІ та креативне мислення: підсилюємо творчу сторону роботи

  • Як ШІ може розширити інструментарій творчих підходів і допомогти генерувати нові ідеї
  • Практичні кейси використання генеративних моделей для створення контенту та візуальних матеріалів
  • Техніки колаборації “людина + ШІ”: як об’єднати машинне передбачення й інтуїцію, щоб отримати унікальні результати

12:00-14:00
Використання АІ в маркетингу: від контент-маркетингу до SMM та роботи з інфлуенсерами

  • Створення персоналізованого контенту за допомогою ШІ: швидше, точніше і з урахуванням потреб аудиторії
  • АІ в SMM: ефективне планування публікацій, аналітика та автоматизація рутинних завдань
  • Співпраця з інфлуенсерами: як штучний інтелект допомагає знаходити релевантних лідерів думок і прогнозувати їх вплив

15:00-17:00
Прототипування з АІ: як візуалізувати і тестувати ідеї

  • Швидке створення візуальних концептів і макетів за допомогою ШІ-рішень
  • Валідація ідей на ранніх етапах: як автоматизовані тести та штучний інтелект скорочують цикл розробки
  • Взаємодія з цільовою аудиторією: збір відгуків і адаптація прототипів у реальному часі

Дата та час: 4 жовтня 10:00-18:00
Місце проведення: м.Львів, 402 авд, Центр Шептицького
Вартість: 4000 тисячі гривень, 2000 тисячі гривень для учасників закритого клубу UA MC

Контактна особа
лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу
Євгенія-Мілена Яцишин

Івент-менеджерка