HR Friday: Рекрутинговий маркетинг. Інструменти, що працюють [Online]

Повертаємося до вас з подіями HR-напряму! Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) та магістерська програма МА in Human Resources & Organization Development запрошують на HR Friday: Рекрутинговий маркетинг. Інструменти, що працюють з Анною Великоіваненко, Labor Markets Marketing Director у DataArt. Подія проходитиме в онлайн-форматі.

Знаходити та боротися за найкращих талантів на ринку праці стає дедалі більшим викликом для роботодавця. З метою привабити необхідні таланти, компанії можуть використовувати різні інструменти та розвивати різні напрямки, і один з них  – рекрутинговий маркетинг.

На зустрічі дізнаємось:

  • Рекрутинговий маркетинг – що це? І як він пов’язаний з брендом роботодавця? 
  • Що можна просувати за допомогою рекрутингового маркетингу та через які канали?
  • Інструменти та приклади використання

Для кого: 

— Employer Brand менеджерів;

— HR/PR менеджерів;

— рекрутерів;

Мова зустрічі: українська з використанням англомовної презентації.
Кому це не потрібно? Власникам малих бізнесів, початківцям, які лише починають думати в цьому напрямку.
Коли:  2 листопада, 18:30
Місце проведення: Козельницька, 2а, 305 ауд.
У зв’язку з карантинними обмеженнями, подія проходитиме виключно в онлайн-форматі 

Вартість участі в онлайн-форматі  200 грн. (Частина коштів буде переведена Притулку для тварин) /Посилання на зустріч ми надішлемо вам листом за годину до події на електронну скриньку, яку ви вказали при реєстрації.

 

* Для випускників та учасників програм MA in Human Resources and Organization Development та «HRM у бізнесі» участь у події безкоштовна.

Контактна особа: Наталя Кричківська, nkrychkivska@lvbs.com.ua

Анна Великоіваненко: Marketing Director у DataArt. Має понад 13 років досвіду у бренд-менеджменті. 8 років розвивала FMCG бренди в Україні: LEGO, Snickers. M&M’s, Jameson, Olmeca. Станом на сьогодні займає позицію Labor Markets Marketing Director у компанії DataArt, де відповідає за маркетинг та комунікації на восьми ринках праці. Основні напрямки роботи: глобальна ціннісна пропозиція роботодавця та локалізація, дослідження, брендинг, креатив, бюджетування, операційне лідерство команди з 65 фахівців по всьому світу. DataArt два роки поспіль виграє та потрапляє до short lists престижних премій бренду роботодавця у Польщі, Україні, Польщі, Болгарії, Аргентині та РФ.