HR Friday: «Як побудувати команду мрії: досвід Prozorro» [Київ]

Львівська бізнес-школа УКУ запрошує 17 травня на HR Friday у Києві на тему «Як побудувати команду мрії: досвід Prozorro» з Максимом Нєфьодовим, першим заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України.

 

Максим Нєфьодов: перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України (з лютого 2015). До призначення в уряд працював керуючим партнером Icon Private EquityУ 2004-2006 роках працював аналітиком зі злиття і поглинання у компанії Golden Gate Business. У 2006-2010рр. — працював в інвесткомпанії Dragon Capital, де обіймав посаду віце-президента, а згодом директора інвестиційно-банківського департаменту. У міністерстві Максим Нєфьодов відповідає за реформу публічних закупівель, у тому числі впровадження електронних тендерів у межах проекту ProZorro, дерегуляцію, донорську координацію та проект електронного продажу державного майна.

Запрошуємо на зустріч:

  • керівників та топ-менеджерів компаній,
  • власників компаній, які хочуть краще зрозуміти місце HR-функції у бізнесі;
  • фахівців у сфері HR, які прагнуть розвивати власні компетенції;
  • досвідчених менеджерів та директорів з управління персоналом;

Вартість участі у події: 250 грн.

Кількість місць обмежена. Для учасниць та випускниць програм MA in Human Resources and Organization Development та «HRM у бізнесі» участь безкоштовна.

Коли: 17 травня о 19:00
Де: Київський центр УКУ (вул. Мазепи 10а)
Контактна особа: Христина Дольна, kdolna@lvbs.com.ua, (098) 350 35 56.
Інформаційний партнер зустрічі rabota.ua

HR Friday відбудеться у межах LvBS education week in Kyiv! З 16 по 19 травня у нас не лише заплановані навчальні модулі трьох магістерських програм: Key Executive MBA, MA in Human Resources and Organization Development, MSc in Innovations and Entrepreneurship, але є можливість поспілкуватися в інших цікавих форматах. Якщо ви роздумуєте про навчання у #LvBS, це чудова нагода домовитися про зустріч з менеджерами програм, познайомитися з нашими учасниками чи випускниками. Реєструєтеся на зустрічі з менеджерами: https://goo.gl/Zp5LLP