HR Friday. «Компанія з призначенням: як збільшити employee engagement?» [Київ]

Львівська бізнес-школа УКУ та магістерська програма професійного рівня MA in Human Resources and Organization Development запрошують 25 січня на HR Friday у Києві на тему: «Компанія з призначенням: як збільшити employee engagement». Спікер події – Павло Рижій, менеджер з інновацій у компанії «Philip Morris Україна».

Сучасний світ ніколи не змінювався так швидко, як сьогодні і вже ніколи не буде змінюватися так повільно. Про трансформаційні реакції компаній на V.U.C.A. – світ, нові підходи до організації праці, здатність до гнучкості у роботі та інноваційний менеджмент поговоримо з Павлом Рижієм на прикладі корпоративного підприємництва.

Під час зустрічі дізнаємося:

  • Що таке корпоративне підприємництво?
  • Як підвищити залученість працівників до пошуку нових можливостей для компанії та добитися інноваційних змін, враховуючи особливості особистісної трансформації співробітників, поведінкові фактори і культуру колективу загалом?
  • Про важливість для компанії мати призначення й еволюційну мету, які об’єднають колектив і будуть резонувати з особистими устремліннями співробітників, як ключовий фактор економічного успіху будь-якого бізнесу.
  • Розглянемо передові кейси корпоративного підприємництва на прикладах реальних компаній в Україні та за кордоном.
  • Як задати ритм підприємницькому підходу до праці в компанії? Про ключову роль управлінської гілки, в тому числі роль HR-спеціаліста у впровадженні інноваційного підходу до вирішення проблем.

Коли: п’ятниця, 25 січня, 18:00
Де: Київський центр УКУ, Мазепи, 10а (метро «Арсенальна»)
Вартість участі у події: 300 грн

[register-button token=’5c376182-f123c5d9-fb16-e75e8fb1cbbe’ title=’Зареєструватись’]

Кількість місць обмежена. Для учасників та випускників програм MA in Human Resources and Organization Development та «HRM у бізнесі» участь безкоштовна.
Контактна особа: Христина Дольна, kdolna@lvbs.com.ua, (098) 350 35 56.

Інформаційний партнер: rabota.ua
Довідка. Павло Рижій розробив стратегію інновацій для провідної тютюнової компанії, включно з процесом внутрішніх інновацій з елементами Design Thinking і LEAN Startup, а також формат співпраці зі зовнішніми інноваційними екосистемами з елементами Open Innovation. Створив рух інтрапренерів (корпоративних підприємців). Розробив рішення, коли співробітники можуть інвестувати в проекти корпоративних інновацій та отримувати дивіденди в гармонії з організаційним дизайном організації. Впровадив гнучкі методи роботи (Agile / Scrum) в компанію (від ІТ до відділу продажів). Має більше 15 років прикладного досвіду в маркетингу, розвитку бізнесу та управлінні інноваціями у B2B і В2С міжнародних і локальних компаніях в Україні, Росії, Центральної та Східної Європи. Працював в компаніях 3М, Крафт Фудз, Кебері, Байєрсдорф, Кока-Кола. Керував ребрендингом великого універсального банку, брав участь у глобальному запуску YOTAPHONE, керував підготовкою запуску бізнесу TASSIMO в Росії. Займається побудовою комплексних систем управління інноваціями, програмами внутрішньо корпоративного підприємництва для співробітників, впровадженням гнучких (AGILE) підходів в роботу корпорацій. Вірить в силу і мудрість самоврядних команд, підходи Shared Values ​​і Shared Economy. Вважає роль Призначення компанії фундаментальною можливістю і знає як компанії можуть нею скористатися. Допомагає розвивати суб’єктність (агентність) працівників.Отримав ступінь МВА в Каліфорнійському університеті Іст Бей. Сертифікований Практик Холократіі та фасилітації за методом ToP (Theory of Participation).

Дізнавайтеся також про вступ на магістерську програму MA in Human Resources and Organization Development