HR Webinar: Бренд роботодавця. Як швидко перелаштуватись до змін?

Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) та магістерська програма MA in Human Resources and Organization Development запрошують на «HR Webinar: Бренд роботодавця. Як швидко перелаштуватись до змін?» з Анною Великоіваненко, Labor Markets Marketing Director у DataArt.

Сильний бренд роботодавця є важливим атрибутом для залучення та утримання найкращих працівників. У періоди стабільності та відсутності криз, компанії інвестують багато зусиль та коштів у розвиток їхнього бренду, а що робити, коли настають турбулентні часи? Про це ми поговоримо під час нашої зустрічі.

На вебінарі дізнаємось:

  • як швидко й на ходу переналаштовувати процеси;
  • як адаптувати різні форми комунікації, спираючись на цінності компанії;
  • про сценарний підхід в HR-маркетингу;
  • що робити з бюджетами і командою?

Для кого: 

  • Employer Brand менеджерів;
  • HR/PR менеджерів;
  • рекрутерів;
  • спеціалістів, які усвідомлюють цінність бренду роботодавця 

Мова вебінару: українська з використанням англомовної презентації
Кому це не потрібно? Власникам малих бізнесів, початківцям, які лише починають думати в цьому напрямку.
Коли:  27 січня, 17:00-18:00
Вартість участі:  150 грн*. (Частина коштів буде переведена Притулку для тварин) Для випускників та учасників програм MA in Human Resources and Organization Development та «HRM у бізнесі» участь у вебінарах безкоштовна

Контактна особа: Вікторія Корінь, vkorin@lvbs.com.ua

 [register-button token=’5ffd6855-b07634fe-df25-27f4c5a73882′ title=’Зареєструватись’]

*Після реєстрації за годину до події на електронну скриньку, яку ви вказали, ви отримаєте лінк на онлайн-презентацію, яка проходитиме на платформі zoom.

Спікерка зустрічі: 

Анна Великоіваненко – Marketing Director у DataArt. Має понад 12 років досвіду у бренд-менеджменті. 8 років розвивала FMCG бренди в Україні: LEGO, Snickers. M&M’s, Jameson, Olmeca. Станом на сьогодні займає позицію Labor Markets Marketing Director у компанії DataArt, де відповідає за маркетинг та комунікації на восьми ринках праці. Основні напрямки роботи: глобальна ціннісна пропозиція роботодавця та локалізація, дослідження, брендинг, креатив, бюджетування, операційне лідерство команди з 40 фахівців по всьому світу. DataArt два роки поспіль виграє та потрапляє до short lists престижних премій бренду роботодавця у Польщі, Україні, Польщі, Болгарії, Аргентині та РФ.