16-18 травня Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує на навчальний модуль «Створення та управління брендом», що відбудеться у межах програми «Маркетинг для бізнесу». Під час навчання учасники вивчатимуть роль досліджень у маркетингу та бренд-менеджмент.
Перша частина модулю буде присвячена ролі та функції досліджень. Учасники розглянуть види досліджень, діагностику в маркетингу: зовнішнє та внутрішнє середовища. Крім цього, дізнаються про сегментування та емоційний фокус, а також про стратегічний маркетинг.
На другій частині модулю учасники навчатимуться брендингу. Зокрема, поговорять про роль бренду, створення та управління брендом. Крім цього, учасники дізнаються, що таке фізична та ментальна доступність бренду, маркетинг-мікс. Під час модулю вивчать життєвий цикл продукту, дистрибуцію та як формувати цінову стратегію.
Викладачі модулю:
Ігор Блистів – маркетинг-директор компанії «Кормотех», член академічної ради магістерської програми MSc in Marketing Management Львівської бізнес-школи УКУ. Має досвід роботи в маркетингу понад 14 років. Викладач курсу «Маркетинг» на програмі MSc in Innovations and Entrepreneurship. Випускник KEMBA LvBS. Сфери компетенції: стратегічний маркетинг; створення та побудова брендів, управління портфелем брендів; просування брендів на українському та експортних ринках.
Лідія Бедрійчук – аналітик в міжнародній маркетинговій компанії Ipsos Ukraine. Має великий досвід в маркетингових дослідженнях як на локальних, так і на міжнародних ринках. Основні сфери компетенції: оцінка ефективності рекламних кампаній, тестування концепцій, відстеження основних показників брендів (трекінгові дослідження), цінова еластичність брендів та ін. Досвід в аналітиці понад 8 років.
Контактна особа: Тетяна Новолодська, +38 (063) 861 93 92, tnovolodska@lvbs.com.ua.
Вартість навчального модуля: 6 500 грн (без ПДВ).
[register-button token=’5cd04044-1cd019fc-bfe2-07a2456c18ad’ title=’Зареєструватись’]
Дізнатися більше про навчальну програму Маркетинг для бізнесу.