Якісна комунікація бренду – одна з найважливіших стратегій в маркетингу. Все про брендинг та його особливості ми розберемо вже 23 серпня, разом з Ярославом Сердюком на вебінарі «Не довіряйте свій маркетинг логіці».
Ярослав Сердюк – співзасновник та виконавчий креативний директор агенції banda. Працює в рекламі вже 15 років. Разом з командою створив резонансні міжнародні кампанії Be Brave like Ukraine та Keep Ukraine Moving для Uber.
На вебінарі ми розберемо:
- Звідки починається і де закінчується бренд?
- Яка ваша головна перевага?
- Характер бренду: як його здобути та як проявляти?
- Як не вмерти з перфоманс маркетингом?
Коли: 23 серпня 18:00
Де: онлайн (за попередньою реєстрацією)
Вартість: благодійний внесок від 300 грн
Модерує Ігор Блистів – директор магістерської програми MSc in Marketing Management і викладач Бізнес-школи УКУ, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех», експерт з понад 18-річним досвідом в маркетингу.
Всі кошти, зібрані під час вебінару, будуть скеровані в Стипендійний фонд імені Олега Воробйова, учасника програми MSc in Technology Management Бізнес-школи УКУ, який загинув від рук російського окупанта на передовій фронту 30 травня 2022 року.