Нові можливості сервісу: як збільшити прибутки без продажу? [вебінар]

Культура сервісу постійно змінюється. Від початку пандемії, а згодом повномасштабної війни в Україні, команди різних компаній зіштовхуються з абсолютно новими викликами у цій галузі та водночас відкривають для себе нові можливості. Приєднуйтесь до вебінару Бізнес-школи УКУ зі спеціалісткою з сервісу, Тетяною Петрухою та дізнавайтесь про те, які інструменти сервісу працюють сьогодні та як ефективно їх імплементувати. 

Обговоримо такі питання: 

  • Як відстежувати зміну потреб клієнта та надавати відповідний сервіс? 
  • Як збільшити прибутки компанії без продажів?
  • Інструменти утримання високого рівня сервісу під час війни.

Коли: Четвер, 6 жовтня о 19:00.

Тривалість: 1 година.

Формат: онлайн (Zoom).

 

Тетяна Петруха – викладачка Бізнес-школи УКУ, засновниця компанії Evolve,  експертка з сервісу для внутрішнього та зовнішнього клієнта.  Тетяна має досвід роботи з командою мережі 5-зіркових готелів InterContinental Hotels Group. Її клієнтами також стали Multiplex, Bassano, Milk Bar, Done., LafamigliaGuzema JewelryKachorovska та багато інших.  У листопаді 2015 року Тетяна отримала нагороду в номінації «Розвиток Людей» в межах IHG Europe.