Як створити досвід, що змушує клієнтів повертатися? Чому деякі бренди мають відданих прихильників, а інші втрачають клієнтів? Відповідь — у глибокому розумінні потреб споживачів та ефективному управлінні їхнім досвідом. На дводенному курсі в межах магістерської програми з маркетингу Бізнес-школи УКУ разом з Олегом Коссом ви навчитеся аналізувати споживацький досвід, визначати ключові точки взаємодії з клієнтами та проєктувати рішення, що підвищують лояльність і задоволеність користувачів.
Доєднуйтесь до курсу 5-6 березня в межах навчального модуля магістерської програми MSc in Marketing Management, щоб дізнатися, як аналізувати споживацький досвід, виявляти ключові потреби клієнтів та розробляти ефективні рішення для їх задоволення.
Для кого цей курс? Для маркетологів, комунікаційників, бренд-менеджерів, які цікавляться системними знаннями з маркетингу, бажають відчути атмосферу магістерки з Менеджменту маркетингової діяльності Бізнес-школи УКУ та готові до спільного навчання разом з групою магістрів-маркетологів.
Участь в цьому курсі — чудова можливість для тих, хто розглядає вступ на магістерську програму MSc in Marketing Management, Ви зможете зануритися в динаміку занять: інтерактивні лекції, жваві дискусії, командна робота — усе це допоможе відчути стиль навчання та підходи, що лежать в основі магістерської програми. Курс дасть змогу не лише навчитися розуміти та покращувати клієнтський досвід, але й можливість поспілкуватися з учасниками магістерської програми, відчути ритм й атмосферу спільноти Бізнес-школи УКУ.
Курс допоможе вам:
- Дізнатися про концепції «досвіду» клієнта;
- Отримати знання про процес проєктування та управління клієнтським досвідом;
- Познайомитися з сервіс-домінантною логікою, інструментами проєктування та контролю якості сервісу.
Викладач Олег Косс — засновник першої в Україні сервіс-дизайн агенції Lanka.CX. Допомагає найбільшим українським та міжнародним організаціям створювати стратегії і послуги, розуміючи потреби користувачів. Має ступінь Executive MBA від IE Business School.
Коли? З 5 по 6 березня, середа та вівторок з 10.00 до 18.00.
Де? Львів, проспект святого Івана Павла ІІ, 35а
Формат? Офлайн
Кількість місць обмежена — до 5 місць.
Вартість? 7000 гривень.
Подача заявки на участь триватиме до 3 березня (понеділок) до 16:00, або до закінчення вакантних місць.
*Участь у навчанні відбувається за умови підтвердженої реєстрації. Підтвердження реєстрації – це отримання на електронну скриньку індивідуального листа з погодженням реєстрації від менеджера та деталями участі.
Реєструйтесь на курс та навчіться створювати клієнтський досвід, що працює!