Як виглядатиме маркетинг у майбутньому? Як на нас впливає стрімкий розвиток ШІ-технологій? І що насправді означає бути стратегом у світі, де все змінюється щодня? UA Marketing Club запрошує вас на подію, разом із Тетяною Лукинюк, CEO Google Україна, ми поговоримо про виклики та можливості, нові ролі маркетологів, управління командами, трансформації, лідерство та навички, які стануть вирішальними у найближчі 5–10 років.
Під час події дізнаємося:
- Яким буде маркетинг через 5–10 років, і як вже зараз цифрові технології формують це майбутнє?
- Які глобальні тренди сьогодні впливають на бізнес, маркетинг і споживача?
- Як трансформується роль СМО в умовах розвитку ШІ-технологій?
- Які можливості та виклики для бізнесу і маркетингу відкриває штучний інтелект?
- Як в умовах швидких змін будувати стратегію, яка залишатиметься актуальною, але водночас — адаптивною?
- Як управляти командою в час змін? Які ключові аспекти слід врахувати?
- Які якості та майндсет будуть критичними для лідерів у найближчі роки?
- Як глобальні компанії, такі як Google, формують культуру інновацій, яка не лише технологічна, але й лідерська?
Спікерка:
Тетяна Лукинюк – керівниця Google в Україні, former B2C-директорка в Kyivstar, працювала CMO у Coca-Cola, Oriflame, SUN InBev Ukraine, Mars Ukraine, була генеральною директоркою у Red Bull Ukraine, зробила Oriflame брендом косметики та парфумерії №1 в Україні у 2009 році, вивела на ринок бренд Bud, який досі є лідером у своїй ніші, викладає в The Chartered Institute of Marketing (UK) і Kyiv School of Economics.
Модератор:
Ігор Блистів – засновник UA Marketing Club, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех», директор програми MSc in Marketing Management в Бізнес-школі УКУ.
Програма зустрічі:
18:00-18:30 – реєстрація
18:30-19:40 – Майбутнє маркетингу: як розвиток діджитал-технологій формує ринок. Досвід Google
19:40-20:30 – час для нетворкінгу та частування
Дата та час: 22 травня, 18:30
Місце проведення: місто Київ, Peremoga Space, вул. Ярославів Вал, 15.
Вартість: 1100 гривень (для студентів, випускників магістерської програми MSc in Marketing Manager та учасників закритого клубу діє знижка 50%. Шукайте промокод у чаті учасників).