Вебінар: «Аудит Instagram-акаунту. Чому візуал має значення?»

Сторінка в Інстаграмі стає містком між нами і клієнтом, але чи звертаємо ми увагу на те, як виглядає цей місток? Чи він зручний і зрозумілий для нашого користувача? Повністю зрозуміти це допоможе аудит Instagram-сторінки. Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) та магістерська програма  MSc in Marketing Management запрошують на вебінар на тему:«Аудит Instagram-акаунту. Чому візуал має значення?» з Олександрою Корчевською-Цехош, викладачкою LvBS, графічним та діджитал-дизайнером, арт-директором з 9+років досвіду у дизайні.

Під час вебінару Олександра дасть практичні рекомендації і рецепти щодо ведення Instagram-акаунтів, зосередиться на композиції, кольорах та логіці оформлення сторінки, розповість, як краще вести акаунт, а також порекомендує інструменти для швидкої роботи. 

Серед тих, хто зареєструється на подію, ми рандомно оберемо п’ять Instagram-акаунтів (які вкажете під час реєстрації) – це можуть бути, як особисті сторінки, так і бізнес-акаунти. Олександра проведе їх короткий аудит та дасть практичні рекомендації.

Коли: 21 травня (четвер), 17:00

Вартість участі у події 150 грн*

[register-button token=’5eba75c0-be68c4b8-e2cc-f317d3ea35cf’ title=’Зареєструватись’]

*Після реєстрації за годину до події на електронну скриньку, яку ви вказали під час реєстрації, ви отримаєте лінк на онлайн-презентацію, яка проходитиме на платформі zoom.

Контактна особа: Марта Гудзовата, +38 (096) 988-45-71, mgudzovata@lvbs.com.ua

Олександра Корчевська-Цехош: графічний та діджитал-дизайнер, арт-директор, 9+років досвіду у дизайні, має 8 нагород, серед яких Ukrainian Design: The Very Best Of, (Best Of: 3, The Very Best Of — 1), ADC*UA – Shortlist, Золотий кларнет, KAKADU Awards. Активно співпрацює із глобальними компаніями, керувала дизайн-відділом медіа-стартапу під NDA. У ТОР-100 Ukrainian Creativity and Craft Ranking посіла 60 місце серед усіх українських дизайн-студій та дизайнерів (2019).

Мала досвід співпраці у двох американських стартапах (Сан-Франциско та Нью-Йорк), з європейськими і американськими замовниками, з Нацбанком України, розробляла лого та основи брендингу НУВГП, веде телеграм-канал «Дизайн-борщ» (t.me/dsgnbr) та Youtube-канал про дизайн.

Магістерська програма MSc in Marketing Management Львівської бізнес-школи УКУ створена для людей з початковим досвідом у сфері маркетингу та PR, яких цікавить системне навчання та практичних досвід, ґрунтовні знання, здобуті у найкращих експертів галузі, кар’єрне зростання та підсилення усіх необхідних навиків та компетенцій, щоб стати справжнім фахівцем з маркетингу. Реєстрація на програму триває! До 1 липня включно діє вартість ранньої реєстрації.