Командна робота.
- Експерти командної роботи.
- Постановка цілей.
У результаті проходження курсу цієї тематики ви отримаєте:
- Розуміння поведінкових моделей та установок, що впливають на формування командної взаємодії.
- Власний мета-погляд на процеси, що формують команду – планування, прийняття рішень, вирішення конфліктів, сприйняття персональних та професійних відмінностей.
- Розвиток комунікаційних навичок та навичок співпраці.
- Досвід участі в створенні рішень для реальних кейсів (компаній, проєктів) та публічних презентацій.
Управління бізнесом та маркетингом.
- Бізнес-модель та бізнес-дизайн.
- Цінність. Фрейми створення цінності.
- Фреймворки формування стратегії.
- Маркетингове планування, маркетинг-метрики.
- Роль маркетингу в компанії. Візит в компанію.
У результаті проходження курсів цієї тематики ви отримаєте:
- Знання про те, що таке бізнес-модель, основні принципи формування бізнес-моделей.
- Розуміння, що таке цінність, які є підходи до формування, створення та розвитку цінності.
- Знання, що таке стратегія, які є підходи до формування стратегії, яка між ними різниця.
- Розуміння, які є метрики в маркетингу і як їх визначати та контролювати.
- Уявлення про роботу міжнародної компанії, роль маркетингу в ній та організацію управління маркетингом.
Споживацька цінність – пошук і проектування.
- Маркетинг-дослідження. Від потреби до впливу.
- Поведінкова економіка/поведінка споживачів.
- Методології JTBD, ментальні моделі.
У результаті проходження курсів цієї тематики ви отримаєте:
- Знання про маркетингові дослідження та їх види.
- Розуміння механізму прийняття рішення споживачем, вміння враховувати чинники впливу, передбачати реакцію покупців та впроваджувати ефективні маркетингові кампанії.
- Вміння проводити якісні та кількісні дослідження, інтерпретувати отримані результати.
- Розуміння, як використовувати провідні технології вивчення споживача, пошуку та формуванні ціннісної пропозиції.
Бренд-менеджмент. Управління споживацьким досвідом.
- Створення та управління брендами: позиціонування, бренд-архітектура, бренд-стратегія.
- Розвиток бренду. Життєвий цикл брендів.
- Роль соціальних проєктів в побудові бренду
- Метрики управління брендами
- Проєктування споживацького досвіду (service design tools).
У результаті проходження курсів цієї тематики ви отримаєте:
- Розуміння, як ростуть бренди та які ключові фактори їх росту.
- Навички створення брендів та управління життєвим циклом брендів.
- Вміння управляти клієнтським досвідом, як його проектувати та змінювати.
- Метрики для оцінки управління споживацьким досвідом.
Цифровий маркетинг.
- Від основ до діджитал-стратегії.
- Основні інструменти сучасного діджиталу.
- Performance marketing.
- Соціальні мережі.
- Основні метрики в сучасному діджиталі.
У результаті проходження курсів цієї тематики ви отримаєте:
- Розуміння, що таке діджитал сьогодні та які тренди переважають.
- Знання основ формування digital-стратегії.
- Навички в створенні кампаній на охоплення і кампаній на продажі.
- Розуміння, як працювати в соціальних мережах та що враховувати.
- Набір метрик для контролю ефективності рекламних кампаній.
Управління продуктом.
- Створення продукту, який покупці «найматимуть» на роботу.
- Основні моделі створення продукту.
- Пошук інновацій.
- Управління продуктом на етапах життєвого циклу.
- Управління товарним асортиментом.
- Управління продуктовими системами.
- Вивід продукту на ринок та його підтримка.
У результаті проходження курсів цієї тематики ви отримаєте:
- Розуміння, як створювати продукти, які потрібні споживачам.
- Знання моделей пошуку інновації в продуктах.
- Розуміння, як управляти продуктом, які є основні етапи життєвого циклу продукту.
- Навички роботи з асортиментом продуктів.
- Знання, як виводити продукт на ринок та які аспекти слід врахувати.
Маркетинг комунікації. Комунікаційне планування
- Інтегровані маркетингові комунікації та комунікаційні платформи.
- Формування карти комунікацій. Вибір каналів, формування повідомлень, вибір речників.
- PR та управління репутацією компанії.
- Формування карти стейкхолдерів
- Кризові комунікації.
- Бренд комунікації
- Ефективна взаємодія з комунікаційними агенціями.
У результаті проходження курсів цієї тематики ви отримаєте:
- Розуміння, що таке інтегровані маркетингові комунікації, як створювати комунікаційні платформи, формувати карти комунікацій, обирати канали, речників та повідомлення.
- Розуміння, що таке PR та репутація, як нею управляти, яку роль відіграють стейкхолдери і як соціальні проєкти впливають на репутацію.
- Уявлення і досвід роботи з кризовими комунікаціями.
- Навички роботи з попитом та розуміння, як створювати попит та управляти ним.
- Знання, як формувати поканальну стратегію комунікацій.
- Вміння ефективно взаємодіяти з комунікаційними агенціями.
Фінанси та бюджетування.
- Основи фінансів та основні показники бізнесу.
- Бюджетування.
- Формування бізнес-плану.
- Окупність проєктів.
- Максимізація ROMI.
У результаті проходження курсів цієї тематики ви отримаєте:
- Знання основ фінансів та основних фінансових показників компанії.
- Розуміння, як говорити з CEO та CFO однією мовою.
- Досвід формування бюджетів.
- Навички у створенні бізнес-планів та розрахунків окупності проєктів.
- Вміння визначати рентабельність маркетингових інвестицій та розуміння, як діяти для покращення цього показника.
Лідерство, етика, право.
У результаті проходження курсів цієї тематики ви отримаєте:
- Розвиток лідерських компетенцій.
- Розуміння, як використовувати лідерські чесноти у повсякденному житті та в компанії
- Знання правових аспектів ведення бізнесу.
- Розуміння, що таке етика у бізнесі і чому вона важлива.
Вибіркові курси.
Програмою також передбачено вибір та проходження додаткових вибіркових курсів із переліку, запропонованого Бізнес-школою УКУ.