Продавати як Attendify: 10 порад для sales та email-маркетингу

15 Чер 2018

Не пишіть нудних ділових листів, розповідайте про переваги для клієнта, а не просто про ваш продукт, закликайте клієнта діяти і не забувайте про персоналізацію вашої маркетингової активності під кожного користувача! Про це говорили учасники Ideas Lab «Як продавати для Bloomberg та Google. Досвід Attendify» з Артемом Яремчуком, співзасновником американської компанії Attendify.

at

Артем Яремчук має понад 10 років підприємницького досвіду, раніше керував проектами у польському венчурному фонді Vivex Invest і був CEO онлайн-аукціону, лідера в своєму сегменті. Компанія Attendify є одним зі світових лідерів в сегменті мобільних додатків для івентів ( у світі більше 5 млн заходів і $10млрд витрат на EventTech). Серед 3000 клієнтів компанії: Google, Cisco, Bloomberg, Microsoft, Disney, і т.д

Організатором заходу була магістерська програма професійного рівня MSc in Innovations and Entrepreneurship Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS). Ділимось корисними порадами Артема Яремчука про те, як будувати ваш відділ продажу та комунікувати з клієнтами, які стануть у пригоді не лише початківцям!

– Один sales manager не зможе якісно робити всі ділянки роботи – генерувати ліди, проводити демо, закривати продаж. Є люди, які чудово виконують аналітичні завдання, є ті, хто коректно пише листи, які продають, а є ті, хто вміє віртуозно продавати під час особистого спілкування. Усі ці функції слід розмежовувати і делегувати людям з відповідними сильними сторонами.

– Дуже важливим є вчасно сформувати команду, яка буде працювати з уже існуючими клієнтами, ми часто недооцінюємо цей канал. Недостатньо працюємо з існуючою базою уже лояльних до нас людей, яким не потрібно щось доводити, просто необхідно цікавитись їхніми поточними запитами, паралельно, таким чином, маючи фідбек і можливості для вдосконалення продукту.

– При написанні листів фокусуйтесь не на своєму продукті, а на вигодах, які отримає ваш користувач, якщо почне ним користуватись. Зверніть його увагу на те, які відомі люди/компанії уже користуються вашою пропозицією, яку додану вартість вони отримали.

at

– Будьте уважні до граматики та форматування, не використовуйте жаргон, але й не будьте занадто фамільярні.

– Лист має бути персоналізований (звертання лише на ім’я – це ще не персоналізація).

Запрошуємо на Ideas Lab Як купувати у держави? Досвід ProZorro

– Писати з комерційною пропозицією на Facebook або додавати людину в LinkedIn, лише щоб використати це як причину щось продати – поганий тон.

Не будьте занудними, але – лаконічними.

– Завершуйте свій лист закликом до дії – пропонуйте поспілкуватись, зустрітись, переглянути демо. Адже часто з листів не зрозуміло, чого ж хоче автор.

– Знайдіть амбасадора у великій компанії, який зможе промоутити вас у цій компанії. І зробіть його щасливим!

Для тестування вашої продукції клієнт не має докладати зусиль.

– Використовуйте тактику наркодилерів: нехай ваш клієнт має доступ до безкоштовної обмеженої версії і звикне до зручності (приклад, Slack, корпоративний месенджер, безкоштовний для команди до 10 людей).

at

Довідка. Ideas Lab: це унікальне комфортне та надихаюче середовище, де у дискусії з однодумцями, досвідченими підприємцями та менторами, народжуються ідеї нових інноваційних стартапів.

MSc in Innovations and Entrepreneurship – єдина та унікальна програма магістерського рівня в Україні, яка надає системні бізнес-знання для створення власного бізнесу в технологічній або інноваційній сферах. В LvBS триває набір на програму, деталі запитуйте у менеджера.