Як Key Executive MBA об’єднало передові компанії для обміну досвідом

Чим живуть та які бізнес-ідеї втілюють випускники Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ через кілька років після випуску? Збираємо історії та досягнення наших MBA під час зустрічей у межах Асоціації Alumni LvBS.

Mriya

Випускники Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) легко знаходять експертів в Асоціації Alumni LvBS, щоб поділитись досвідом, власними напрацюваннями та ідеями. Дружню зустріч організували випускники Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ Юрій Самець (Швейне виробництво «Самбай») та Ірина Дмитерко ( Агрохолдинг «МРІЯ»). Запросили до обговорення компанію «Молокія» та мережу аптек «Подорожник». Розмовляли про успіх фінансові менеджери та власники бізнесу у стінах Агрохолдингу «МРІЯ».

Учасники презентували свої компанії, стратегії розвитку та сегмент продукції. Детально зупинились на обговоренні актуального питання – управління інформаційно-фінансовими потоками.
Mriya2
Сергій Овсяний, фінансовий контролер Агрохолдингу «МРІЯ», розповів про те, чим сьогодні живе компанія, зокрема про її структуру та види діяльності, операційний цикл. Детально познайомив гостей заходу з корпоративними цінностями та місією компанії. Однією із цінностей Агрохолдингу є відкритість, яка реалізується у всіх структурах «МРІЇ». Сергій наголосив, що особливо важливо повністю дотримуватись цієї цінності у фінансовій площині: «Компанія виступає за прозору та відкриту діяльність. Усі фінансові та операційні показники оприлюднені на сайті Агрохолдингу та систематично оновлюються. Це дозволяє максимально відкрито вести діяльність та бути надійним партнером. 2018 рік є стратегічним у процесі впровадження електронного документообігу. Такі нововведення дозволять уникнути  вторинного втручання, або виправлень у зміст документів та стане інструментом реалізації наступної цінності Компанії – відповідальності», – зазначив Сергій Овсяний.
Про інноваційність та ІТ-досягнення «МРІЇ» розповів начальник ІТ управління Андрій Чепіга. Технології, які вдалось впровадити у виробничі процеси протягом останніх років дозволили підвищити ефективність та результативність роботи всієї команди «МРІЇ».
«Наша власна розробка – це Планшет агронома. Гаджет підключений до єдиної системи даних, працює офлайн і дозволяє оперативно отримувати, вносити інформацію та моніторити стан полів агрономам Агрохолдингу».

 Компанія «Молокія» також поділилась секретами успішного бізнесу.  Маркетолог Компанії розповіла про стратегію «свіже молоко» та представила сегмент продукції. «Компанія «Молокія» вже близько 20 років проявляє свою любов до мільйонів українських родин, виготовляючи корисні молочні продукти з натурального фреш молока. Ми маємо чим пишатись, адже той шлях, який нам вдалось пройти і результат, якого досягли зараз – це великий успіх. Ми не стоїмо на місці і продовжуємо працювати над всіма процесами виробництва, щоб продукт, який отримує споживач, був по-справжньому якісний», – розповіла Оксана Величко. 

Mriya3

Власники компанії «Самбай» розповіли про роботу та здобутки команди за три роки її життя та поділились враженнями від зустрічі. «Наше швейне виробництво засноване з бажання створювати справді хороші та якісні речі. Основа компанії – це наші люди, які, власне, і створюють якісний продукт. Ми доволі молоде підприємство, але прагнемо розвиватися, творити і створювати  і, звичайно, завойовувати нові ринки. Такі зустріч, як сьогодні – це, перш за все, нагода отримати безцінний досвід. Зовнішня комунікація дозволяє розповісти про себе світові та обмінюватись досвідом. Слухати практичні кейси передових компаній  про вдосконалення технологій, процесів та систем – це надихаюче та дає можливість впроваджувати отримані знання у своїй роботі» – зазначив керівник компанії та випускник програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ Юрій Самець.

Долучилась до дружньої бізнес-зустрічі мережа аптек «Подорожник». Тут переконані, що обмін досвідом між компаніями дає змогу підприємствам, що працюють в різних сферах, удосконалити свої бізнес-процеси, отримати інформацію про роботу різних інструментів, в тому числі у сфері фінансів та бухгалтерії. Такі зустрічі дають можливість зрозуміти, що було б корисно змінити чи оптимізувати в майбутньому. Швидкість прийняття рішень та бажання бути кращими команди мережі аптек захоплює, оскільки вже сьогодні розпочались процеси вдосконалення з врахуванням почутого досвіду. В Україні, в силу конкуренції та особливостей ведення бізнесу, багато компаній не готові до таких зустрічей. Проте, за словами фінансового директора мережі аптек «Подорожник» Андрія Матківського, готовність ділитися знаннями з компаніями, які не конкурують між собою, і є відображення сильного, відкритого та ефективного бізнесу.   

Mriya4

Після обговорення та презентації компаній, на учасників зустрічі чекав пізнавальний сюрприз – екскурсія на завод «Молокія».  Гості заходу мали можливість не лише на словах побачити заявлені стандарти контролю якості, систему ощадливого виробництва, а головне – людей, які люблять свою роботу  і створюють справжнє «Fresh milk» від «Молокія».

За словами співорганізаторки заходу, заступниці фінансового директора Агрохолдингу «МРІЯ» Ірини Дмитерко, такі зустрічі – це живе спілкування, яке дає можливість ділитись цінним досвідом та працювати над розвитком різних ланок компаній. А бізнес-атмосфера сприяє зародженню цікавих ідей та впровадженню нових практик у свої структури. «Захід, який проведено нами вдруге, показав потребу таких зустрічей та довів свою первинну ідею – обмін досвідом та найкращими практиками заради пошуку нових підходів до управління та вдосконалення процесів власних компаній».

Підготувала Ірина Дмитерко