Час − уже не гроші, він дорожчий за гроші, − модуль MSIE

Тест-драйв бізнес-ідей, іспити, новообраний лідер групи і безліч цінних майстер-класів. 12-15 березня відбувся черговий модуль для учасників другого набору Програми з інновацій та підприємництва.

Нестандартними і позитивними подіями був насичений березневий модуль Програми. Найдрайвовішим елементом модуля стали тест-драйви бізнес-ідей. Спершу учасники тестували ідеї тет-а-тет між собою, а уже згодом представляли їх перед експертами, які давали кожному персональний «feedback» (зворотний зв'язок).

Найбільше часу модуля учасники присвятили вивченню фінансів. У рамках курсу «Управління витратами» навчились визначати релевантні та нерелевантні витрати і приймати інвестиційні рішення з Михайлом Салом та Любомиром Тарновським. Тепер учасники на практиці опановуватимуть мистецтво оптимізації витрат.

Експерт у сфері управління персоналом Ольга Садоха представила методи ефективного управлінням часом. З Ярославом Притулою, експертом з міжнародного економічного аналізу та фінансів говорили про причини і наслідки економічних криз у різних країнах світу, порівнювали їх з українськими реаліями.

Модуль був насичений також майстер-класами. Засновник компанії «Євроіндекс» Валерій Пекар розповів про 30 найпопулярніших трендів сучасності та прогнози розвитку подій довкола Євромайдану і Криму. Ця зустріч додала учасникам ще ідей та натхнення для реалізації власних проектів і трішки тем для роздумів про майбутнє України.

Хосе Касанова, професор соціології університету Джорджтаун (США) розповів про роль християнських цінностей в процесах трансформації. Розпочали говорити про устрої у Польщі, Іспанії, Бразилії, а закінчили питаннями українських реалій, зокрема найактуальнішим питанням Криму.

Учасники зустрічались також з першопрохідцями MSIE – випускниками першого набору Тимофієм Александронцем та Ярославом Чарковським. Хлопці розповіли як працювали над своїми проектами під час навчання на Програмі, дали практичні поради, що робити зі своєю ідею та як не помилитись, починаючи світ бізнес-проект.

Також у LvBS завітали представників компанії «Кормотех» − українського лідера з виробництва кормів для тварин. Минулого модуля учасники відвідали компанію, ознайомилися із виробництвом та специфікою роботи, тож цього разу після роботи над кейсом представили своє бачення стратегії розвитку «Кормотеху». Вони пропонували нестандартні інноваційні рішення з маркетингу, говорили про те, на чому варто фокусуватись і як краще використати ресурси підприємства. Деякі ідеї настільки сподобались директору з маркетингу «Кормотеху» Ігорю Блистіву (KEMBA), що він обіцяв уже незабаром їх втілити. 

Під час модуля учасники склали два іспити − з курсу «Правові аспекти підприємництва» у Андрія Гринчука та частину підсумкового іспиту з «Бізнес-комунікацій» у Євгена Глібовицького

Також другий набір також обрав лідера групи для удосконалення комунікації під час навчання. Демократичним відкритим голосуванням обрали Світлану Коломієць!


«Усі одногрупники погодяться, що цей модуль був, мабуть, найбільш насиченим − як з точки зору корисності інформації, так і з огляду недостатності часу це все осягнути. Під час зустрічі з Валерієм Пекарем чутно було лише як шарудять папером ті, хто намагались записати свої інсайти. Як соціолог, із захопленням слухала професора Хосе Касанову: соціологія релігії є однією із моїх улюблених дисциплін. А з Ольгою Садохою ми органічно перестрибували від теми організації часу до HR-порад. У підсумку − підготовка до іспитів у стислі терміни, шикарні майстер-класи + вихід на новий рівень: тест-драйв ідей спільно із зовнішніми експертами», − підсумовує учасниця Програми з інновацій та підприємництва Ярина Возняк.