Зважаючи на зміни в освітньому процесі, які внесла пандемія COVID-19 із запровадженням карантину, Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) продовжує працювати над вдосконаленням навчальних програм, їх переформатуванням, стратегіями розвитку, позиціонуванням. Зокрема, пройшло засідання академічної ради програми “Менеджмент маркетингової діяльності” (MSc in Marketing Management).
Під час засідання академічної ради експерти розглянули наступні питання:
- Нові формати навчання у зв’язку з пандемією:
- Наповнення та зміна програми перед новим навчальним роком.
- Сценарії розвитку подій щодо набору та обговорення альтернативних варіантів залучення учасників
- Умови проходження виробничої практики
Зокрема, було прийнято рішення, що навчання другого набору учасників програми “Менеджмент маркетингової діяльності” відбуватиметься в модульному форматі (4-5 дні на тиждень раз на місяць)
Також до основної програми для другого набору на програму було запропоновано додати курс «Проектний менеджмент».
Щодо виробничої практики, було прийнято рішення залучити компанії випускників Бізнес-школи. 23 відомі компанії з різних сфер зголосилися взяти участь в цьому проекті, 10 з яких відібрали учасники. Перед учасниками стояло завдання: зрозуміти, яка бізнес-модель компанії і на чому вона заробляла до кризи і як змінюється зараз; проаналізувати існуючий бренд компанії; провести маркетингове дослідження сегменту клієнтів відповідно до завдань компанії; дослідити конкурентів та їхні маркетингові комунікації; запропонувати PR-стратегію бренду з огляду на маркетингові цілі та обраний сегмент клієнтів; створити контент-план для соцмереж (Facebook, Instagram, telegram та інші), тз для створення візуальної реклами; реклами в медіа, зовнішніх каналах комунікації офлайн-заходи/події.
Члени академічної ради також виступили в ролі експертів-консультантів.
Важливою темою для обговорення стали реалії онлайн-навчання, зокрема, труднощі, які виникають у зв’язку з цим, відсутність нетворкінгу між учасниками, труднощі з підготовкою дипломного проекту. Було прийнято рішення провести опитування серед учасників, проаналізувати їхні запити. Також академічна рада розглянула можливість ущільнення навчальних курсів та проведення їх влітку (за умови послаблення карантину), запровадження індивідуальних консультацій для учасників з менеджером програми та з менторами.