Академічна рада MSc in Marketing Management проаналізувала перший рік навчання

7 Гру 2020

Після завершення першого навчального року, Львівська бізнес-школа УКУ провела засідання академічної ради програми «Менеджмент маркетингової діяльності» (MSc in Marketing Management) задля ефективного аналізу програми та внесення необхідних змін.

Зокрема, під час цього засідання члени академічної ради проаналізували наповнення навчальної частини програми та обговорили необхідність внесення змін. Також провели підсумки другого набору на програму та аналіз профілю учасників.

Важливою частиною роботи академічної ради став розгляд запропонованих тем дипломних проектів учасників другого року навчання та залучення членів ради до ведення та консультування дипломних робіт.

Члени академічної ради також розглянути можливість внесення курсу з Франчайзингу (до списку вибіркових навчальних дисциплін). Вони також заочно познайомились із учасниками другого набору. Викладачі,  що мали можливість уже читати лекції у нової групи учасників, також поділились своїми відгуками щодо спільної роботи.

Нагадаємо, весною відбулося засідання академічної ради програми MSc in Marketing Management, де обговорювали:

  •       Нові формати навчання у зв’язку з пандемією:
  •       Наповнення та зміна програми перед новим навчальним роком.
  •       Сценарії розвитку подій щодо набору та обговорення альтернативних варіантів залучення учасників
  •       Умови проходження виробничої практики.

Також нагадаємо, що до Академічної ради програми MSc in Marketing Management входять: 

Ніна Міщенко,  Strategic Communications and Ecosystem Development Director у SAGA Development. Працювала журналістом та випусковим редактором на телебаченні, а також у бізнес-виданнях. У минулому – заступник шеф-редактора Forbes та головний редактор порталу Української асоціації рітейлерів.

Ігор Дідок, маркетинг-директор групи компаній «Модерн-Експо». Має 17-річний досвід керування маркетингом в роздрібних мережах, компаніях громадського харчування, а також у фінансовій сфері. Керував департаментами маркетингу таких компаній: «Спортмайстер», «Пузата хата», СК «Княжа».

Ігор Блистів, маркетинг-директор компанії «Кормотех», випускник програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ. Має досвід роботи в маркетингу понад 14 років.

Володимир Мельник, науково- педагогічний працівник УКУ, доцент кафедри маркетингу та поведінки споживачів на кафедрі Business Administration at Carlos III University of Madrid. PhD in Marketing and Consumer Behavior from Wageningen University (Нідерланди). Має широкий навчальний портфель на бакалаврському та магістерському рівнях (поведінка споживача, маркетинг, розвиток нових продуктів, курси навичок стратегічного маркетингу та міжнародного бізнес-маркетингу).

Софія Опацька, Декан-засновник та Голова Наглядової Ради Львівської бізнес-школи, проректор з науково-педагогічної роботи Українського католицького університету.