Академічна рада програми MSc in Marketing Management: акценти на міждисциплінарність, етичне використання AI та дипломні проєкти

10 Лип 2025

Що сьогодні важливо для маркетологів-управлінців? Як адаптувати освітню програму до сучасних викликів — від етичного використання AI до міждисциплінарного підходу? Саме над цими питаннями працювали під час чергового засідання Академічної ради магістерської програми «Менеджмент маркетингової діяльності» (MSc in Marketing Management) Бізнес-школи УКУ, що відбулося на початку червня.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс"Серед ключових питань, які розглянули учасники зустрічі, — профіль студентів, динаміка наборів попередніх років, цьогорічні захисти магістерських робіт та перспективи вступної кампанії 2025 року. Значну увагу приділили якості дипломних проєктів: обговорили можливі шляхи їх удосконалення, зокрема посилення супроводу з боку керівників, викладачів і програми загалом.

Окремим блоком розглянули зміст і формат навчального процесу. Погодили потребу посилення роботи зі статтями та кейсами, а також розвитку навичок етичного використання штучного інтелекту — як частини сучасної маркетингової компетентності.

У фокусі засідання було й стратегічне питання — затвердження програми як міждисциплінарної. Відповідно до змін у законодавстві про освіту, MSc in Marketing Management офіційно визнано міждисциплінарною освітньою програмою, що поєднує предметні області «Менеджменту» та «Маркетингу». Академічна рада підтримала оновлений проєкт освітньої програми та навчального плану, побудованого на інтегрованому підході: з балансом управлінських і маркетингових компонентів, акцентом на розвиток як твердих, так і м’яких навичок, формування системного мислення маркетолога-управлінця.

Також учасники зустрічі обговорили можливість оновлення та розширення складу Академічної ради.

Більше про магістерську програму «Менеджмент маркетингової діяльності» (MSc in Marketing Management).