Більше ризику та авантюризму в бізнесі – учасники Key Executive MBA зіграли в MarkStrat

Учасники програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ успішно пройшли бізнес-симуляцію MarkStrat, яку використовують 25 з 30 топ-бізнес-шкіл світу, і яка є лідером з бізнес-симуляцій за оцінкою Financial Times. Для чого це MBA-учасникам, що корисного вони взяли для себе і, зрештою, хто ж переміг? – читайте у нашому матеріалі.

Як розповів коуч, Certified Adizes Associate at Adizes Institute Василь Кондратик, суть MarkStrat полягає в тому, аби в змодельованому навчальному середовищі й без ризиків дати учасникам відчути, як працює конкурентний ринок, як шукати та аналізувати очікування споживачів і, зрештою, реалізувати стратегію для того, щоб ці очікування задовільнити.

Організатор бізнес-симуляції MarkStrat в Україні– з 2006 року (більше 25 бізнес-ігор) Катерина Баценко додає: «Для учасників МВА в першу чергу дуже цінним є створення самої стратегії: що є в її основі, як проходить цей процес, які показники потрібно закладати. За словами президента AXIOMA Marketing Consultants Джо Понса,  стратегія – це не перелік ваших побажань, це конкретний план дій з показниками, до яких ви маєтеприйти. Другий важливий пункт – це виконання цієї стратегії: мало її розробити, її ще потрібно втілити, і бізнес-симуляція дуже гарно дає побачити наслідки ваших дій. І третє –це вміння домовлятися у прийнятті рішень: як команда спрацьовує, наскільки дружньою вона є, наскільки вона вміє пробачати помилки і святкувати успіхи, настільки швидко вона рухається».

Член команди-переможниці, учасниця 16 групи Кey Executive MBA, директор «ТАОР Карпати» Олена Созанська ділиться своїм відгуком після триденного проходження MarkStrat: «Враження від цих днів чудові, і ми дуже хотіли б зробити наступний, 11 хід у MarkStrat, ми точно знаємо яким би він був! Сильними сторонами нашої команди були злагода, довіра та одностайність. Ми не витрачали час на суперечки, всі були готові поступитись для досягнення компромісу та швидкого прийняття рішення. Ми випрацювали своє бачення руху вперед (щоправда не одразу), і так і рухались до перемоги».

Олена додає, що найціннішим для неї стало те, що у грі можна було спробувати більше ризикувати: «Тут більше авантюризму, ніж у реальному житті, і це дуже «драйвило». А ще можливість попрацювати з аналітикою та великою кількістю даних за обмежений час. Багато речей дуже життєвих та практичних можна взяти з цієї бізнес-симуляції, одне суттєве зрушення відбулось наступного ж дня – калькулятор зайняв почесне місце на моєму робочому столі😊. А найскладнішим виявилось перенести нашу стратегію команди на папір, у цифрах та ще й у 5-річній перспективі, попри те, що всі ми її знали і поділяли».

Ще один учасник 16 групи Кey Executive MBA, співвласник вуглевидобувної компанії ЗАТ «Шарбон» Максат Сабиров написав: «Маркетинг – це про життя. Позиціонування. Фокус. Стратегія. Керівники – це перші маркетологи компанії. Два місяці маркетингу завершилися класною грою MarkStrat. Хочеш взнати партнера, зіграй з ним в гру😊».

Читати також: 30 must read книг для тих, хто мріє про МВА

 

Катерина Баценко пояснює, що MarkStrat – це досить універсальна модель, яка дає можливість натиснути на декілька больових точок в українському менеджменті компаній: «Як задовільнити очікування  споживача? Ми живемо в середовищі, де дуже важко прогнозувати в довгій перспективі, та, як правило, українські компанії поки що грають в короткостроковій перспективі. Тут у них є можливість планувати в довгу і бачити, які результати вони отримають». А ще це чудова можливість обмінятись ролями, коли директор виробництва бере на себе роль бренд-менеджера, або HR працює в ролі фінансового директора, так можна побачити взаємодію в компанії у цілому і вплив різних функцій на загальний результат компанії.

Дізнатися більше про Кey Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ.