Уже цієї суботи, 1 листопада, спільнота випускників магістерських програм Бізнес-школи УКУ знову збереться разом на Alumni Leadership Day — подію, яка об’єднує лідерів та однодумців, що творять зміни. У межах зустрічі відбудеться Alumni Awards — вручення відзнак тим, хто своїми досягненнями змінює країну та світ на краще. І ми дізнаємося цьогорічних переможців.
Цьогоріч нагородження відбуватиметься у семи номінаціях:
- Business and Industry Breakthrough Award
- Business Resilience Award
- Ukraine Global Brand Development Award
- Strategic Impact in Security and Defence Award
- Community & Social Impact Award
- Marketing Excellence Award
- Product & Service Innovation Award
Ділимось списком номінантів, які подавали випускники Бізнес-школи, та короткою інформацією про них.
Business and Industry Breakthrough Award
(Нагорода за прорив у бізнесі, або розвиток індустрії в цілому, вихід на експорт, впровадження інновативних рішень).

Олексій Волошин – випускник програми Key Executive MBA 2025, (CEO Edem Family. Олексій створив Five Forces – компанію з управління готельним бізнесом преміум сегменту. Олексій організував команду та розвиває близько 10 проєктів, зокрема YUGEN, Kryla. І очолює Українську асоціацію гостинності UHRA.
Юрій Балагурак – випускник програми MSc in Innovations and Entrepreneurship, засновник компанії Leocar. Лише за останні півроку автопарк компанії зріс із 24 до 53 автомобілів, а вартість збільшилась утричі – від 450 000 до 1 350 000 доларів. Leocar залучила 500 000 доларів інвестицій і кредитного фінансування, що дозволяє суттєво розширити діяльність. Крім того, компанія уклала довгостроковий контракт із міжнародним клієнтом на суму понад 1 000 000 доларів і вийшла на новий рівень, експортувавши послуги оренди авто на два ринки – Україну та Польщу. У березні 2025 Юрій Балагурак успішно запустив сервіс каршерингу (похвилинної оренди авто “Getmancar”).
Павло Заяць – випускник програми MSc in Innovations and Entrepreneurship 2023, та Stanford Ignite Ukraine-2, засновник і керівник компанії Petslike, який продемонстрував справжній прорив у бізнесі та індустрії товарів для домашніх улюбленців. За дев’ять місяців 2025 року компанія продемонструвала зростання обороту на 49,9% – nіз 319 млн грн до 478 млн грн, а бренд Petslike – приріст у 93%, досягнувши 193 млн грн за той самий період. Цього року відкрився перший фірмовий магазин Petslike. Команда також працює над франшизною моделлю, щоб залучити інвесторів до розвитку мережі магазинів і точок видачі по всій Україні. Павло та компанія увійшли у 250 малих та середніх компаній, що динамічно розвиваються. Виторг за 2024 рік: 180 млн грн.
Номінанти на Business Resilience Award
(Нагорода, що відзначає лідерів, які у найскладніші часи довели: жодна криза не здатна зупинити справжнє підприємництво. Ця відзнака для тих, хто після релокацій, обстрілів чи окупації не лише відновив роботу бізнесу, а й створив нові критично важливі послуги, перетворивши випробування на можливість).

Маріанна Білик-Томашек — випускниця програми Key Executive MBA 2024, співвласниця, засновниця і CEO БІШ компані, голова громадської організації Dental Front, яка має на меті реформування стоматологічної допомоги в Збройних силах України. Під її керівництвом організація у співпраці з МОУ, МОЗ та МВС працює над впровадженням методу стоматологічної ідентифікації військовослужбовців на державному рівні. Dental Front впроваджує інноваційні та комплексні рішення й працює над змінами та розвитком стоматологічної допомоги у Силах оборони України.
Максим Євтєєв — випускник програми Key Executive MBA 2025. Власник, засновник та генеральний директор РОСМА+. На час навчання на МВА припав період викликів для його бізнесу: один з гіпермаркетів зруйновано прильотом, більшість працівників мобілізовано (з 30 залишилось 3). Максим почав трансформацію свого бізнесу, він втратив багато, але Спільнота додала мотивації. Вирішив нікуди не переїжджати, не покидати Дніпро і допомагати тим, хто на місці. Передивився бізнес-модель – тепер це мережа магазинів біля дому з найнеобхіднішим. 70 м кв, 1-2 працівники, куди можна залучати жінок, людей з інвалідністю. Почав працевлаштовувати людей пенсійного віку.
Наталя Романовська — випускниця програми Key Executive MBA 2025. Директорка та співзасновниця ПрАТ ЧШФ Елегант, членкиня правління Української Асоціації працівників легкої промисловості, голова ради підприємців Університету трансформації майбутнього. Наталя має велике швейне підприємство “Елегант” у місті Чернігів, яке працює з світовими брендами. За час війни Наталя не зупинила виробництво й готує проєкт по оновленні фабрики у місце нових сенсів.
Надія Шабан — випускниця програми MA in Human Resources and Organization Development 2017, директор з управління персоналом LEONI.
Надія вже понад 20-ть років працює у сфері HR. Активно впроваджує програми навчання та розвитку персоналу, які сприяють, як особистісному розвитку працівників, так і досягненню корпоративних ключових показників. Цього року компанія отримала нагороду Best performing country (в липні 2025 року).
Номінанти на Ukraine Global Brand Development Award
(Нагорода за розвиток бренду України на світовій бізнес-карті, що відзначає компанії, організації та особистостей, які формують імідж України як країни підприємців, інноваційних і якісних продуктів, чесного та відповідального бізнесу, що здатний конкурувати й впливати на глобальному ринку).

Андрій Римар – випускник програми MSc in Technology Management 2024, co-founder, CEO Jappware, президент «Українського Бізнес-Братства», спільноти підприємців, які створюють сильний образ України у світі через чесний та інноваційний бізнес. Під його керівництвом організація об’єднує сотні підприємців, які не лише будують успішні компанії та створюють тисячі робочих місць, а й підтримують соціальні та освітні ініціативи.
Особливої уваги заслуговує проєкт Redbus – перший в Україні мобільний центр забору донорської крові, створений з ініціативи та за кошти учасників Бізнес-Братства. Redbus не лише рятує життя, забезпечуючи лікарні необхідним ресурсом, а й формує культуру донорства та соціальної відповідальності в Україні.
Анелія Зазуліна — випускниця програми MSc in Innovations and Entrepreneurship 2025, Co-founder і CEO Excited.
Excited – дизайн-агенція, що регулярно виграє світову нагороди чим представляє Україну на глобальному ринку як сильних гравців. За майже сім років існування Excited виросла з невеликої команди у впливову українську агенцію цифрового продуктового дизайну, яка формує імідж України на глобальній арені. Компанія здобула 31 міжнародну нагороду, з яких 6 нагород у 2025 році. Компанія співпрацює з клієнтами з 20 країн світу. Серед клієнтів така компанія як Vorwerk — німецький бренд із понад 140-річною історією, який володіє всесвітньо відомими продуктами, як-от Thermomix та Kobold, працює у понад 70 країнах. Застосунками, які задизайнили Excited, користуються мільйони людей по всьому світу. Станом на жовтень 2025 року Excited входить до топ-5 UI/UX агенцій світу та посідає 2 місце в Україні за версією Clutch Leaders Matrix.
Максим Гладиш та Назар Гембара — випускники програми MSc in Technology Management 2024, співзасновники BotsCrew.
Максим і Назар, цей динамічний тандем, який завжди працює у синергії, разом зі своєю командою BotsCrew здійснили масштабний технологічний прорив, трансформувавши сервісний бізнес ботів у високоефективні AI-рішення. А їхнє блискуче злиття з CourtAvenue позначило Україну як важливу технологічну локацію на глобальній карті АІ-інновацій. Придбання BotsCrew американською компанією CourtAvenue зі списку Inc. 5000 показує, що українська експертиза у сфері штучного інтелекту має високу цінність на міжнародному рівні.
BotsCrew — приклад того, як українські інновації формують імідж України як країни, що експортує не сировину, а інтелект, креативність і технологічне лідерство. Вони потрапили цьогоріч до списку Forbes 30 under 30 2025, а продуктом та сервісами компанії користуються глобальні гіганти, такі як Honda, Adidas, Indeed, а також – місто Чикаго. Компанія є лідером у розробці AI Агентів, з більше ніж 100+ запущених АІ рішень та сотнями тисяч користувачів
Strategic Impact in Security and Defence Award
(Нагорода за стратегічний вплив у сфері безпеки та оборони, що призначена для випускників, чия діяльність має значний вплив на розвиток рішень у сфері оборони та створення безпечного середовища для майбутнього України)

Іван Петренко – випускник програми Key Executive MBA, CEO Ideas Center UCU та керуючий партнер фонду Angel One. Фонд залучає приватних інвесторів (переважно зі США) та допомагає їм інвестувати в українські оборонні стартапи. Шукає команди з потенціалом масштабування — не лише в Україні. Перевага за інноваційними технологічними рішеннями з відчутним впливом на полі бою. Інвестує не у виробництво, а в масштабування. За 1,5 роки діяльності розглянуто понад 250 команд, проведено 80 зустрічей, 19 дійшли до презентацій інвесторам, здійснено 10 інвестицій на суму понад $2 млн. Сукупна ринкова вартість портфельних компаній — $264 млн, що у 2,6 раза більше, ніж на старті фонду. Для військової експертизи співпрацює з 12 Центром Спецпризначення, 1 корпусом НГУ “Азов”, 3-ю ОШБ, 13-ю бригадою “Хартія” та 108-м ОШБ “Вовки Да Вінчі”.
Вікторія Яремчук та Володимир Неп’юк – випускники програми MSc in Technology Management 2023, співзасновники Farsight Vision, української defence-tech компанії, яка створює інноваційні рішення для аналітики та ситуативної обізнаності в зоні бойових дій. Платформа дозволяє взаємодіяти пілотам дронів і користувачам відзнятого медіа, формуючи 3D-моделі та ортознімки для точнішого планування операцій і навігації.
За рік команда зросла з 6 до понад 30 спеціалістів, розділених на напрями Deep Tech, Computer Vision, Data Science, VR та 3D-моделювання, а також розробила нові продукти — FSV Navigator і FSV VR. Технології Farsight Vision дозволяють навігувати дрони й наземні системи без ретрансляторів, створювати точні 3D-карти місцевості, що значно підвищує ефективність влучань і знижує ризики для життя військових. Компанія вже співпрацює з провідними підрозділами Сил оборони України та бере участь у міжнародних defence-ініціативах — Resilience Conference, UK-Ukraine TechBridge, SRI Deep Tech Security Accelerator.
Олексій Гавриш — випускник програми Key Executive MBA 2024. Заступник директора департаменту управління ІТ проєктів і процесів Креді Агріколь Банк, співзасновник та керівник проєкту Графічно-розрахунковий комплекс “Броня” (ARMOR), рішення якого вже змінило підхід до ведення бою та захисту життя українських військових. ARMOR забезпечує можливість ураження цілей для понад 70 видів озброєння, а кількість активних користувачів у зоні бойових дій налічує кілька тисяч, що підтверджує оперативну релевантність і широку застосовність продукту.
Практичний вплив ARMOR вимірюється конкретними показниками: економія боєприпасів у 5–10 разів, скорочення часу виконання бойового завдання в приблизно 5 разів, та зменшення кількості залученого особового складу в приблизно 4 рази (залежно від виду озброєння). За рахунок цих ефектів Сили безпеки і оборони України вже заощадили понад 800 млн USD, що має стратегічне значення для довготривалої стійкості і ефективності оборони. Команда ARMOR системно розвиває продукт: у 2025 році проєкт отримав визнання як найкращий стартап у категорії Seed на Defense Tech Innovations Forum (Brave1) та був визнаний TOP-3 геймченджером для перемоги України.
Номінанти на Community & Social Impact Award
(Нагорода для тих, хто вплинув на розвиток громади та суспільства, системно впроваджує рішення з громадянським, культурним чи соціальним значенням, бере активну участь у бізнес- та громадських асоціаціях, а також відзначається винятковою щедрістю — фінансовою підтримкою або волонтерською діяльністю).

Юлія Паук – випускниця програми MSc in Marketing Management 2025. Засновниця спільноти Мовити – спільнота, що працює над зміцненням українськомовного середовища та мовної впевненості українців. За рік (жовтень 2024 — жовтень 2025) відбулося повне стратегічне переосмислення проєкту: із інформаційного ресурсу в Instagram, де команда з чотирьох осіб створювала мотивувальний контент про важливість української мови та культури, він перетворюється на спільноту, яка зміцнює українськомовний простір в Україні. В межах спільноти «Мовити» функціонують: Читацька спільнота, що збирається для обговорення книг українських авторів, які піднімають теми української ідентичності. Спільнота, що створює матеріали про вплив української мови, культури та історії на формування індивідуальної ідентичності та колективну стійкість українського суспільства. Юридична спільнота, що аналізує випадки порушення законодавства у мовній сфері та пропонує рішення для усунення прогалин у мовному законодавстві.
Влада Недак — випускниця програми Key Executive MBA 2022. Виконавча директорка ВГО Всеукраїнська жіноча єврейська організація “Проект Кешер”, Благодійний фонд «Жіночі можливості в Україні».
Вже близько 30 років Влада об’єднує жінок у лідерстві, самореалізації, розширенні прав і можливостей, а до того ж сприяє розвитку громад, міст, регіонів України та зміцнює взаємодію між єврейськими та українськими спільнотами. Фонд «Жіночі можливості» під керівництвом Влади розвиває 3 стратегічних вектори: грантова підтримка для жіночого підприємництва, навчання для жінок, гуманітарні проєкти. Однією з ключових ініціатив є проєкт «Вело-Форсаж», що фонд втілює у 9-ти регіонах України, в яких відстань до кордону з росією або до лінії ведення активних бойових дій складає від 5 до 30 км. Щорічно фельдшерки в тих областях здійснюють понад 519 тис. візитів додому до пацієнтів. За 2 роки фонд закупив та передав 358 електровелосипедів для фельдшерок і соцпрацівниць сільських громад прифронтових і прикордонних областей України. Детальніше ознайомитися з результатами проєкту за 2024 рік можна у презентації.
Наталія Котляр – випускниця програми MSc in Marketing Management 2025. Chief Marketing Officer Edem Resort Medical & SPA. “Моя діяльність у сфері онкопідтримки почалася не як благодійність — а як особистий обов’язок. Я втратила маму через рак, і з того моменту зрозуміла: найбільша біда не в тому, що держава не все покриває, а в тому, що люди занадто пізно усвідомлюють небезпеку хвороби та не перевіряються регулярно та вчасно. Тому всі мої проєкти спрямовані не лише на збір коштів, а насамперед на зміну культури ставлення до ранньої діагностики. Сьогодні я знаходжуся на етапі реєстрації власного благодійного фонду, адже цей рух уже вийшов за рамки приватної ініціативи”.
Мета фонду — популяризація ранньої діагностики онкозахворювань в Україні та об’єднання бізнесів, медіа й професійних спільнот для цільової допомоги пацієнтам (ліки, обладнання, послуги, що не покриваються державою) з максимальною прозорістю та звітністю.
Тарас Василишин — випускник програми Key Executive MBA 2024. Co-founder & CEO Digital Agency Panem.
Тарас взяв на себе організацію і започаткував подкаст Alumni Talks, який за 5 місяців має майже 4 000 підписників та до 16 000 переглядів, та активно розвиває цей напрямок регулярними виходами епізодів подкасту з нашими випускниками довкола книг. Це має подвійне значення: з одного боку це вплив спільноти випускників назовні, а з іншого – це розвиток самих випускників, які мають змогу взяти участь у подкасті і отримати новий цінний досвід.
Василь Рожко — випускник програми Key Executive MBA 2023. Керівник лабораторії «НеМо», ГО «Тустань». Проєкт, за який номіновано — HEMO, що постійно працює над оцифруванням того, що вціліло після окупації та інших музейних об’єктів, щоб зберегти те, що росіяни хочуть знищити найбільше – нашу історію, традиції, культуру, памʼять. Документування руйнувань культурної спадщини у війні росії проти України: За 3 роки у 157 експедиціях обстежено 1783 об’єкти у 19 областях, 956 об’єктів виявлено дистанційним моніторингом (лише у 2025 році – 26 експедицій до 10 областей, 357 обстежень).
Цифровізація музеїв: за 2 роки у 20 інституціях оцифровано понад 15 тисяч предметів, створено понад 125 тисяч зображень
Від початку діяльність НеМо здійснювалася не лише як кризове реагування, але, у першу чергу, як системна діяльність, спрямована на розбудову інфраструктури даних відповідно до міжнародних стандартів, підтримку цифрової трансформації у сфері спадщини, створення цифрових інструментів, навчання. Усе необхідне, щоби долати занедбаність і закритість української спадщини та пост-радянську кризу управління галуззю.
Тарас Прокопишин – випускник програми MSc in Innovations and Entrepreneurship 2018, CEO The Ukrainians Media, незалежної медійної екосистеми, яка формує нову культуру та якість української журналістики.
За 11 років під керівництвом Тараса TUM перетворилася з волонтерського онлайн-блогу з інвестицією у $122 на професійну та award-winning медіакомпанію з 35 працівниками, яка є рольовою моделлю для якісних незалежних, нішевих та регіональних медіа. Сьогодні The Ukrainians Media формують сайт The Ukrainians, друкований журнал Reporters, НЗЛ, сторітелінгова та подкаст-студія, видавництво та освітні проєкти. Місія медіа — уможливлювати позитивні соціальні зміни за допомогою інструментів журналістики.
Попри економічні виклики та зміни на грантовому ринку, The Ukrainians Media продовжує працювати незалежно, доводячи, що медіа можуть бути не просто джерелом новин, а рушійною силою суспільних змін. Сьогодні понад 3500 амбасадорів підтримують видання — це один із найкращих кейсів на українському ринку. Тарас є учасником багатьох українських та міжнародних списків та відзнак — 30 Under 30 від INMA, 30 Under 30 від KyivPost, Ukraine Leaders від Vogue та інших, — а також фіналістом Премії Гонгадзе та конкурсу «Честь професії». Тарас є прикладом лідера, який у складні часи зберігає незалежність, цінності та довіру аудиторії, роблячи внесок у розвиток громадянського суспільства, культури та інформаційної стійкості України».
Мар’яна Савка — випускниця програми Key Executive MBA 2025, засновниця і головна редакторка Видавництва Старого Лева. В 2024 році Мар’яна створила унікальний фестиваль “Земля поетів”, а вже в 2025 році провела перший “Бестселер фест“, де зібрала авторів зі всієї країни. Проєкт “Земля поетів” – це надзвичайний за масштабом та впливом проєкт, який формує нові сенси та допомагає українцям переосмислити своє минуле, віднайти своє коріння та наблизитися до митців, які є живими легендами.
Номінанти на Marketing Excellence Award
(Нагорода за зростання, що відзначає тих, чия щоденна праця робить компанії сильнішими, продукти більш відомими, а маркетинг в Україні — більш зрілим і конкурентним).

Юлія Кльоцко – випускниця програми MSc in Marketing Management 2024, Marketing Manager Digital Agency Panem. Завдяки її роботі, Panem Agency стала впізнаваним гравцем на світовій арені та залучає проєкти з США, Канади, ОАЕ та більш ніж 10 інших країн. Сформована маркетингова стратегія сприяла міжнародному визнанню компанії: серед досягнень – Clutch Awards, зокрема Top Advertising Company – Information Technology 2025, Top Technical SEO Company 2025, Clutch Global Spring 2025, Top Google Ads Company 2024 та Top Local SEO Company 2024. Юлія довела, що маркетинг може бути всеосяжним інструментом розвитку бізнесу, який одночасно формує сильний бренд компанії, її культуру та глобальну конкурентоспроможність, підсилюючи репутацію України як країни інноваційного бізнесу.
Марта Тинна — випускниця програми MSc in Marketing Management 2024, операційна лідерка Bloom Büro. Завдяки здобутій освіті на програмі MSc in Marketing Management в Українському католицькому університеті, вона трансформувала підхід до управління агентством: впровадила системну роботу з процесами, клієнтами та командою, спираючись на сучасні знання про побудову конкурентоспроможних брендів, розуміння потреб споживачів та пошук нових можливостей для зростання.
Марта формує партнерські відносини з клієнтами, що призводить до довгострокових співпраць і помітних результатів для Bloom Büro, зміцнюючи позиції агенції на ринку. Вона залучає великих замовників та супроводжує їхні проєкти, серед яких — провідні українські та міжнародні бренди, зокрема Сільпо, Моршинська, Близенько, мережа Коло, корпорація Біосфера.
Марта Рогач — випускниця програми MSc in Marketing Management 2023, B2B маркетолог Monobank, яка розвиває корпоративний напрям одного з найінноваційніших банків України. Вона приєдналася до команди, коли B2B-напрям лише формувався, і зосередилась на побудові ефективного маркетингу для бізнес-продуктів.
За час роботи в monobank Марта:
- подвоїла щомісячний приріст корпоративних клієнтів (юридичних осіб і ФОПів) завдяки масштабуванню платних каналів трафіку та оптимізації рекламних кампаній;
- працювала над запуском нового продукту для юридичних осіб, що став важливим етапом у розвитку корпоративного сегменту банку;
- брала участь у запуску застосунку “Термінал на iPhone” — monobank став другим банком в Україні, який реалізував цю технологію. Марта координувала комунікаційну та рекламну кампанії, а після релізу застосунок увійшов у топ-2 App Store;
- співпрацювала з маркетинговою командою Apple під час запуску “Терміналу на iPhone”;
- створила та розвинула B2B-комʼюніті monob для бухгалтерів і фінансистів, що об’єднало майже 1000 учасників, із регулярними офлайн-зустрічами та партнерською програмою;
- запустила B2B-розділ сайту monobank і розробила систему меседжингу для екосистеми бізнес-продуктів банку.
Ярина Сеник — випускниця програми MSc in Marketing Management 2025, CEO Hmara Agency. Ярина поставила собі за мету боротися з низьким рівнем спеціалістів SMM на ринку. Вона розробила проєкт освітніх курсів, мета яких формувати молодих спеціалістів, які зможуть створювати ефективні SMM стратегії. Цей проєкт дозволив покращити рівень спеціалістів у SMM, дати працівникам розвиватись через викладання. Детальніше про проєкт Ярини за посиланням.
Номінанти на Product & Service Innovation Award
(Нагорода за створення інноваційних рішень, нових продуктів або сервісів, які мають суттєвий бізнес-ефект.

Анастасія Хмельовська — випускниця програми MSc in Marketing Management 2021, Co-Founder Zmina Agency, засновниця бренду Anakonda. Бренд впровадив низку інновацій: використання надлегкої еластичної сітки з сертифікацією OEKO-TEX®, яка адаптується до тіла й не відчувається на шкірі; тканину PYRATEX®, збагачену морськими водоростями, що дарує заспокійливий ефект і приємні тактильні відчуття. Дизайн білизни дозволяє носити її як під одягом, так і як елемент повсякденного або вечірнього образу. Бренд активно комунікує про здоров’я жінки та відповідальне виробництво, використовує сертифіковані екологічні матеріали й формує нову культуру тілесності без табу.
Анастасія планує у 2025 році вийти на продажі обсягом 30 000 доларів та до кінця 2026 року масштабувати бренд на ринок США, демонструючи, що український фешн може бути глобальним та конкурентним.
Галина Макух — випускниця програми Key Executive MBA 2025, CEO Leogen.
Галина — науковиця, яка присвятила себе дослідженням у сфері генетики. Трансформація її компанії Leogene, та її особиста з суто наукових досліджень у бізнес-одиницю з повноцінним value-creation є дуже цікавим і цінним. Номіновано її проект UAinDNA, який покликаний зробити генетичні дослідження зрозумілими, доступними, цікавими і потрібними українському споживачу. Зараз вже доступні генетичні тести на виявлення генотипу, які можна зробити просто вдома і отримати інформацію про те, звідки походять предки й інше. Але у планах Галини наблизити генетику як науку до бізнесу, людей, і робити так, щоб генетика покращувала якість життя людей, попереджаючи генетичні захворювання чи покращуючи самопочуття. Для нашого ринку – непростий, цікавий виклик і водночас інноваційна річ.
Тарас Водяний — випускник програми Key Executive MBA 2024, CEO Sirocco Energy.
Sirocco Energy – український стартап, що розробляє нове покоління вітрових турбін для приміських зон. За вісім років досліджень і п’ять ітерацій продукту компанія створила власну запатентовану технологію, залучила понад $1,5 млн інвестицій і готується до запуску виробництва в Україні у 2026 році.
Після викликів 2023 року, Sirocco Energy перезапустилася, сформувала нову команду, залучила радників з енергетичного сектору ЄС і США та налагодила R&D-партнерство з Apollo Spirit — компанією, що працює з Boeing.
На відміну від традиційних трилопатевих вітрових турбін, розрахованих на роботу при високих швидкостях вітру близько 12 м/с, турбіни Sirocco ефективно працюють у реальних умовах приміських зон — при швидкості вітру 5–7 м/с. Вони генерують на 20–30% більше енергії, займають утричі менше площі, мають нижчу собівартість виробництва та забезпечують окупність у 4–6 років, що робить їх оптимальним рішенням для бізнесу в приміських регіонах.
У 2026 році реалізовують 20 пілотних проєктів з бізнесами в приміських зонах. Пілоти призначені для тестування продукту на ринку перед запуском серійного виробництва та матимуть співфінансування з боку компанії, а отже клієнти мають можливість отримати турбіну за нижчою, ніж комерційна.






















