Четвертий номер журналу «Бізнес Сходу» присвячений темі українського експорту на ринки азійських країн, зокрема Китаю. Незважаючи на суттєвий дисбаланс у структурі торгівлі, серед українських компаній є успішні приклади експорту товарів із доданою вартістю та навіть комплексних проектів. Компанії, які стали успішними в Китаї та інших азійських країнах, діляться своїм досвідом із читачами нашого журналу. Як краще заходити на китайський ринок? Яку стратегію обрати? Чого не варто робити? Як конкурувати на цьому ринку? Відповіді на ці та інші запитання знайдете в розмовах й історіях успішних українських експортерів.
Завантажити бізнес-вісник Сходу #4
У цьому номері:
7 питань до експерта
Як стимулювати український експорт і яка роль держави та виробників у просуванні українського продукту за кордоном? Що може повчитися Україна у Китаю? Відповіді на ці та інші питання шукайте у розмові з Олександром Зеленюком, заступником керівника Торговельно-економічної місії, начальником економічного відділу в складі Генерального консульства України в Шанхаї упродовж 2007–2010 рр.
Завантажити бізнес-вісник Сходу #4
Спеціальний репортаж: історії успішних українських експортерів до країн Азії
У цьому номері читайте інтерв’ю з представниками українських компаній, яким вдалося досягти успіху на ринку Китаю та країн Південно-Східної Азії.
– Гендиректор компанії “Гідросила” в Китаї Дмитро Максименко розповів про те, як їхній компанії вдалося відвоювати свою нішу на китайському ринку гідравліки, а також цікаві спостереження за відмінностями українців та китайців.
– Генеральний директор “Corum Group” Яків Сідляренко розповів про перспективи вугільної галузі у країнах Південно-Східної Азії, особливості ведення бізнесу з азіатами, чому на переговорах із китайцями доводиться “танцювати”, з в’єтнамцями приємно вести бізнес “під ключ”, а з індійцями краще працювати через дилерів.
– Сергій Хомишин, генеральний директор експортно-імпортної компанії “Vatra Group”, розповів, чому українська олія підходить китайській кухні більше, ніж вироблена у КНР, як просувати продукти харчування в подарункових упаковках та чому вже зараз імпортерам варто орієнтуватися на середній клас і “нових китайців”.
– В’ячеслав Лисенко, президент “Ukr-China Communication”, поділився секретами успіху його компанії, поглядом на можливості та перспективи українсько-китайського бізнесу, а також розповів про нові послуги, які пропонує його компанія.
Чим українські аграрії годуватимуть Піднебесну? (Мирослава Заєць)
У жовтні українська молочна продукція одержала доступ на ринок Піднебесної після того. Мирослава Заєць поцікавилися в Андрія Ярмака, експерта Інвестиційного Центру ФАО, та Юрія Шаблієнка, заступника директора з експорту компанії “Клуб сиру”, які перспективи чекають наших виробників у Китаї, з якими товарами вони готові виходити на ринок Піднебесної, які труднощі їм доведеться долати та чи допоможе дешева гривня виграти боротьбу з конкурентами.
Як завоювати китайського споживача? (Олексій Москаленко)
Китай – новий і загадковий ринок, який дозволяє виробникам всіляко експериментувати. Про те, як чинник походження товару впливає на поведінку китайських споживачів, що думає про товар “Зроблено в Україні” пересічний китайський споживач та власне як завоювати китайський ринок читайте у статті Олексія Москаленко, представника “Georgian American Alloys Inc.” у Китаї
Як продати український бренд в Китаї (Олександр Никитюк)
Роль Китаю, як економічного партнера України, не тільки у ролі постачальника товарів, але й як споживача українського продукту, буде неодмінно зростати. Олександр Никитюк, партнер компанії Hongkong Eastern Partnership Co., Ltd, у своїй статті розповідає що як виробникам готової товарної продукції з високою доданою вартістю та побудованим національним брендом стати успішними в Китаї.
«Бізнес Сходу – перший бізнес-вісник Азійсько-Тихоокеанського регіону, який Українська асоціація Шанхаю видає спільно з Азійським центром Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS).
#1 завантажити «Бізнес Сходу»
#2 завантажити «Бізнес Сходу»
#3 завантажити «Бізнес Сходу»
#4 завантажити “Бізнес Сходу”