Як працюють бізнес-процеси, для кого вони створюють цінність, у чому різниця між бізнес-процесами та проєктами, – про це дізналися учасники благодійного вебінару «Як описати бізнес-процеси, щоб вони працювали». Ділимося деталями!
Під час вебінару засновниця та керівниця агенції з опису та оптимізації бізнес-процесів Manageable Наталія Заверуха розповіла учасникам про важливість чіткої побудови бізнес-процесів у компанії, про ролі членів команди в управлінні внутрішніми процесами та методи їх опису.
За словами Наталії, якщо в організації є процес, який здається неефективним, то дуже важливо поставити питання, для кого цей процес створює цінність: «Ми звикли говорити про цінність процесу для зовнішнього клієнта, але цінність має бути так само і для членів команди. Коли ми бачимо внутрішнього клієнта, важливо ставити до нього питання, які є нюанси».
Також важливо розуміти, коли бізнес-процеси розглядаються у вигляді безперервного циклу, де вихід одного процесу запускає новий. Експертка зазначила, що для керівників та топ-менеджерів важливо розуміти, яким чином все відбувається, щоб не було ілюзій про те, що все легко відбувається, а також в яких внутрішніх процесах працює колектив.
«Важливо, щоб в організації над описом процесів працювали міжфункціональні команди, які можуть поглянути на повторюваність дій різних підрозділів та знайти оптимізацію та їх перетини. Саме такі команди зможуть пройти більш успішно всі рівні зрілості процесів та розуміти, як ефективніше прокомунікувати їх важливість та цінність для організації в цілому», – поділилася своїм баченням Христина Дольна, операційна директорка Бізнес-школи УКУ, викладачка Центру Лідерства УКУ.
Головною метою проведення заходу був збір коштів у Стипендійний фонд УКУ імені Олега Воробйова, учасника програми MSc in Technology Management Бізнес-школи УКУ, який загинув від рук російського окупанта на передовій фронту 30 травня 2022 року. Спільними зусиллями нам вдалося зібрати понад 40 тисяч гривень. Щиро вдячні кожному, хто став частиною цієї великої справи.