«Клієнти − наш головний цензор». Як запускають нові ідеї в ОККО від віцепрезидента холдингу Василя Даниляка

6 Жов 2021

Вже давно ОККО є дороговказом для багатьох компаній щодо успішного впровадження інновацій. Про те, як компанії вдається бути лідерами ринку, як вміти розгледіти вартісні та проривні ідеї і створити успішну результативну команду − говорили під час зустрічі LvBS Club з віцепрезидентом холдингу ОККО Василем Даниляком.


Учасники LvBS Club мали унікальну нагоду послухати, як працюють з ідеями в компанії ОККО та що керує ними, при ухваленні того чи іншого рішення. За словами Василя Даниляка, основний їх цензор − це клієнт, і всі інновації будуються від його потреб.

«Того, хто постійно покращується, клієнт бачить відразу, це потрібно пам’ятати і з цим рахуватись». Він додає, що 1/7 заправок вони постійно переробляють або внутрішньо або зовнішньо, а це близько 60 заправок в рік, і клієнти це бачать відразу. 

Василь Даниляк поділився, що ОККО приділяє надзвичайно пильну увагу саме аналізу конкурентів. Часто бізнес боїться конкуренції, хоча це головний рушій прогресу, особливо інноваційного підприємництва:

«Якщо ж ваш конкурент покращив якусь сферу у себе − у вас нема шансу не зробити те саме, інакше ви вилітаєте з гри. Ми в хорошому сенсі параноїки щодо цього. Ми ретельно стежимо за бенчмарками, бо маємо розуміти, чи надаємо добру послугу на рівні з іншими».

Підприємець каже, що переглядати конкурентів, їх асортимент товару, чи добра в них кава і тд., − це не просто нормально, це − потрібно. 

Велику увагу в компанії приділяють також стандартизації та операційній діяльності.  За словами віцепрезидента ОККО, вона вимагає дуже багато зусиль:

«Меню має бути всюди однаковим і з цим технічно бувають великі проблеми. Тому цінність кадрів дуже висока, для цього треба або багато тренінгів, або стандартизувати процеси та змінити парадигму сприйняття. А це вимагає і коштів, і часу». 

Наприкінці зустрічі щодо інноваційних ідей, Василь Даниляк поділився, що ціна експериментів є дуже високою і про не можна забувати, коли ти тестуєш щось нове. Тому ретельний фінансовий аналіз просто необхідний, аби не зійти з дистанції достроково. 

«Ми в стані постійних експериментів: може це будуть банківські станції за 5 років, або їжа швидкого приготування, або щось інше, може і аптеки.  Ми будемо експериментувати і в результаті точно знайдемо своє, будемо розвиватись разом із ринком». 

А тим часом ми вже плануємо наші наступні події у межах LvBS Club! Відтак, 5 листопада до нас завітає Андрій Логвін з Kasta.ua тож усіх причетних закликаємо save the date!

А тих, хто ще не мав нагоди навчатись на середньострокових програмах Львівської бізнес-школи УКУ мотивуємо пройти у нас навчання й у статусі учасників LvBS Club мати унікальне право першими мати доступ до топових подій з бізнесової орбіти.