Найкращим мотивуючим фактором є справедлива оцінка працівника. І, що важливо, вона повинна бути прозорою, релевантною та регулярною. Про це учасницям навчальної програми «HRM у бізнесі» розповіла академічна лідерка програми, викладачка LvBS Наталка Шпот у межах курсу «Модель компетенцій. Оцінка персоналу». Про найважливіші моменти навчального модулю читайте далі.
Викладачка Ірина Сітнікова, керівник Danone Academy, розповіла учасницям про «Утримання персоналу». «Що таке сприятлива атмосфера у колективі? Це підтримка працівників з боку керівництва, реалізація їх потенціалу, забезпечення їх росту та розвитку… Завжди варто пам’ятати слова Макса Де Прі щодо креативного лідерства: «Перша місія лідера – визначати реальність, остання дякувати, поміж цього – служити тим, хто за ним йде. Лідер виражає себе у безкінечному формуванні розуміння тих, для кого він є лідером».
Читайте також: Звільнити не можна залишити. Варто чи ні утримувати працівників?
Світлана Бугай, викладачка, бізнес-тренер та ТоР-фасилітатор, з якою учасниці опановували навики ведення переговорів, комунікацію та вплив, наголосила: «Аудиторія, слухаючи вас, реагує так, як хоче. І вона має на це право. І енергія залу не завжди співпадає з вашою. Іноді аудиторія «засинає». Думаю, для вас є знайомою така ситуація. Проте ваша енергія не повинна залежати від енергії залу. Навпаки, ви повинні задавати тон та підіймати енергію аудиторії своєю, а не залежати від неї. Ви повинні бути незалежними та вести слухачів за собою».
Крім навчання, учасниці мали також надихаючу зустріч з відомим ресторатором Марком Зархіним. «У наш колектив я відбираю лише ключових людей. За яким принципом? Один з найважливіших – людина повинна любити те, що робить і заряджати цим усіх навколо, передавати це оточенню. Цей заряд дуже важливий, особливо коли ви відкриваєте щось нове, у нашому випадку, наприклад, новий заклад. І, звичайно ж, велике значення мають цінності. Зі свого боку ми транслюємо їх через корпоративну етику, через ідею. Вони ніколи не насаджуються».
Читайте також: 5 думок про цінності та для чого вони HR’у?
Довідка. HRM у бізнесі – це програма для тих, хто хоче навчитись управляти людьми у власній компанії або почати успішну кар’єру в HR. Це програма для усіх, хто бажає розвиватись у сфері HR і не знає, з чого почати, або перебуває на старті кар’єри і прагне професійного зростання. Вона спрямована на розвиток тих компетенцій, які необхідні сучасним менеджерам для ефективного управління персоналом.