«Airbnb, Facebook, Netflix – це self-development organizations, і завдання таких компаній – створити умови, щоб професійна людина у них могла зростати. В Netflix немає системи мотивації для працівників та обліку робочого часу. Єдине правило: «Дій в інтересах компанії», – розповіла під час лекції про компетенції майбутнього для команди Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) викладачка програми «Школа професійного адміністратора» та програм управлінського розвитку LvBS Наталя Кадя. Які компетенції, на її думку, повинен розвивати кожен, аби бути успішним у майбутньому, читайте далі:
«Передбачити, яке буде майбутнє в 2035 році, сьогодні, к грудні 2017 року, не може ніхто. Тому:
– Вчіть те, що потрібно саме зараз, для того, щоб робити те, що робите зараз. Фокусуйте увагу на тому, що потрібно в даний момент!
– Вчіться розуміти іншу людину, на емоційному рівні, в першу чергу. Все, що ми зараз прописуємо в посадові інструкції, що вміти, що робити, зможуть виконувати роботи.
Дивіться також: Правила комунікації в команді від Наталії Каді (відео)
– Розуміти, а не просто накопичувати інформацію. На перше місце виходить критичне мислення: вміти аналізувати інформацію, а не просто нею володіти, і застосовувати там, де потрібно. 4 важливих К сьогодення: критичне мислення, креативність, комунікація, кооперація.
– Нова парадигма командної роботи: наше завдання – створювати нову роботу, нові змісти для штучного інтелекту. Потрібно розвивати ситуативний інтелект, розуміти різні підходи, різні культури.
– Поняття «працедавець» та «найманий працівник» зникають. Все переходить у проектні команди, шукають люди, які володіють потрібними компетенціями під виконання конкретного проекту. У Facebook 40% працівників працюють на постійній основі, решта – під проекти.
– Нова парадигма роботи: «Я працюю – я живу, я реалізую проект – я реалізую себе».
– Найцінніші активи – це час і здатність отримувати знання, навчатися».
У лютому 2018 року Наталя Кадя вперше у Львові проведе «Школу професійного адміністратора». Вона спеціально розроблена для підготовки і професійного вдосконалення адміністраторів, офіс-менеджерів, секретарів офісу, асистентів та особистих помічників. Деталі та реєстрація на навчання.
Записала Ольга Доля