Працівники як творці репутації вашого бізнесу. Лайфхаки з внутрішньої комунікації від Анни Гончарик

3 Лют 2017

Найновіші західні та українські дослідження свідчать, що працівники стали найвпливовішими речниками вашої компанії. Будь-який працівник – ваш речник, хочете ви цього чи ні, і це на пряму впливає на репутацію бізнесу, розповідає викладачка LvBS Анна Гончарик, консультант з комунікацій, СІPR. Ділимось нйцікавішими моментами курсу з нею для MA in Human Resources and Organization Development про внутрішню комунікацію у компаніях.

Goncharyk
Ми відібрали найкорисніші лайфхаки, які можуть використовувати, як НR компаній, так і PR-менеджери та директори.
• Якою б не була класною бізнес-стратегія, якщо всередині компанії немає позитивного клімату та настрою, все марно. Тому потрібно починати з людей.
• Вашим працівникам вірять більше, ніж вам. Роль працівників у сфері комунікації зараз просто феноменальна.
• Ми не здатні контролювати, яку інформацію може поширювати працівник назовні. Тому працівники, як комунікатори – це з одного боку величезна можливість, а з іншого– величезний ризик.
• Заборонити працівникам поширювати інформацію ви ніяк не зможете. Компанія може лише рекомендувати, але не забороняти.
• Якщо стається прикра ситуація, а ваші працівники стали на бік компанії в інформаційному просторі – це найкращий інструмент захисту. Адже довіру завжди більше викликають коментарі працівників, аніж керівництва чи PR-відділу.
• Працівники впливають на репутацію компанії, навіть тоді, коли йдуть з неї.
• Правда, лише правда. Дослідження підтверджують: людям потрібна виключно правда, навіть якщо вона болюча. Найгірша правда, сказана чесно, завжди приймається з більшою вдячністю. Тому не варто недооцінювати людей і прикрашати правду.
• Працівники вірять колегам більше, ніж керівництву.
• Потрібно зробити комунікацію плановою і системною. ЇЇ брак породжує домисли.
• Збільшення зарплати мотивує працівників лише впродовж двох місяців. Їм, здебільшого, не вистачає визнання на роботі. Нагороди, похвали нічого не коштують, але мають неймовірний ефект.

Goncharyk
Дізнатися про можливості навчання на HR-напрямку у Львівській бізнес-школі УКУ

Довідка. Анна Гончарик, викладачка LvBS, консультант з комунікацій, СІPR. У минулому – координатор Українського кризового медіа-центру, в 2010-2013 рр. – директор з корпоративних комунікацій ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», PR-менеджер в real-гіпермаркет Україна (МЕТРО Груп), в представницві Світового банку в Україні, в проекті Міжнародної Фінансової Корпорації (Група Світового банку).
Читайте також: Що турбує українських HR’ів: 5 запитань до Наталки Шпот