Консульство України в Шанхаї готове сприяти співпраці підприємців України та Китаю
10-денний міжнародний навчальний тур в одну із країн Азійського регіону є невід’ємною частиною курсу «Практика бізнесу та менеджменту в міжнародному середовищі» програми Key Executive MBA.
Його учасники можуть почути з перших уст про особливості роботи провідних національних та міжнародних компаній у Китаї, познайомитись з викладачами та прослухати курси про особливості ведення міжнародного бізнесу в Китаї, Тихоокеанському регіоні та Азії, а також пірнути в екзотичну культуру східної країни з визначною історією.
Цьогорічний навчальний тур учасників програми Key Executive МВА LvBS стартував 13 жовтня. До вашої уваги короткий репортаж із міжнародного туру.
15 жовтня 2012 р.
Були в китайському селі Huaxi – емоції у всіх дуже різні, але Huaxi – це яскравий, хоча і єдиний навіть у Китаї, приклад села, коли всі жителі є на правах акціонерів усіх підприємств, що працюють у цьому селі. Селяни є дуже багатими, а дехто навіть – мільйонерами! Сюди привозять великі групи китайців з усієї країни, щоб продемонструвати, як заможно можуть жити селяни і до чого їм слід прагнути. Нас зустріли, як дорогих гостей і ділилися секретами свого стрімкого розвитку та неймовірного успіху!
16 жовтня 2012 р.
Були з візитом у компанії «CHINT», яка входить до ТОР-10 приватних підприємств Китаю. Це найбільший виробник електричних трансформаторів та розподілювачів у країні. Компанія показала нам своє виробництво, розміри якого просто вражають, та поділились своїм досвід виходу на ринки за межами Китаю. Також цікаво було почути, яким чином відбувається співпраця приватної компанії з комуністичною владою країни.
Наступною була зустріч у компанії «Lonking», яка займає 22 місце у ТОР-50 найбільших виробників машин для будівництва. Цікаво відвідати завод та побачити повний цикл виробництва екскаваторів. Працівник компанії розповів про те, як компанія вибудовує свою стратегію збільшення частки ринку в світі, та знаходить баланс між ціною і рівнем якості продукції на ринку.
17 жовтня 2012 р.
Побували на спеціалізованій виставці Інтернет-комерції Шанхаю. Цікаво було побачити, наскільки ця галузь розвинена у Китаї та оцінити перспективи її розвитку в Україні. Учасники мали змогу пройтись по дивному, на перший погляд, торговому центру, у якому більшість шанхайських інтернет-магазинів мають свої шоу-рум, щоб покупець завжди міг знайти їх та переконатися у якості товарів, які вони пропонують на своїх сторінках в Інтернеті. Це дуже цікава модель для вибудовування довіри не лише до конкретних інтернет-продавців, а й до цієї індустрії загалом. Таким чином, є можливість побачити людей, які стоять за веб-сторінками торгових компаній та виробників.
Цього ж дня відбулася дуже цікава зустріч з Генеральним консулом України у Шанхаї Анатолієм Бурдиляком, який прийняв учасників туру в Консульстві. За чаєм розповів він про політичні особливості сьогоднішнього Китаю, секрети економічного зростання країни, перспективи України із залучення інвестицій з Китаю, специфіку ведення бізнесу та співпраці з китайськими партнерами. Основним повідомленням цієї зустрічі було, що Консульство України в Шанхаї готове підтримувати та сприяти співпраці підприємців України та Китаю та очікує на звернення наших підприємців.
19 жовтня 2012 р.
Учасники Key Executive MBA Lviv Business School у China Europe International Business School (CEIBS)* беруть участь у семінарі “Як країни Європи можуть залучати китайські інвестиції”
Доповідачами семінару були представники компаній кількох Європейських країн (Польщі, Фінляндії, Словаччини та Болгарії) , які є прикладом успішного втілення проривних інноваційних ідей У дискусійній панелі ж також брали участь представники інвестиційних компаній цих країн. Модератором був професор міжнародного менеджменту CEIBS Dr.Bruce McKern PhD (Harv).
22 жовтня 2012 р.
Одноденна програма з Міжнародного бізнесу в HKUST Business School у Гонконгу стала логічним підсумком всієї тієї інформації, що отримали учасники під час всіх попередніх днів перебування у Шанхаї та Гонконгу. Програма включала два курси: “Міжнародний бізнес у Китаї” та “Ведення бізнесу в Китаї: альянс, партнерство та стратегії”.
У першому курсі професор Bilian Sullivan говорила про політичні, соціальні та ринкові загрози, які можуть очікувати іноземні компанії при спробі входження на ринок Китаю.
У другому курсі професор Jia-tao Li розповідав про особливості співпраці з китайськими компаніями на умовах альянсу чи партнерства.
До честі нашої групи обидва викладачі HKUST Business School зауважили, що вже давно не зустрічали такої підготованої та активної групи, як група учасників програми Key Executive МВА LvBS!