Ринок Азії: в зоні досяжності. «Бізнес Сходу» #5

8 Вер 2016

Представляємо вам  5-й номер видання “Бізнес Сходу”

Це перший бізнес-вісник Азійсько-Тихоокеанського регіону, який Українська асоціація Шанхаю створила та видає спільно з Азійським центром Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS).

Завантажити вісник «Бізнес Сходу» #5

Читайте у номері:

РОЗМОВА

Як сьогодні розвиваються українсько-китайські відносини? Чи варто очікувати китайських туристів в Україні? Якою може бути роль України у стратегії євроазійського розвитку “Один пояс – один шлях”? Відповіді на ці та інші запитання шукайте в розмові з Дмитром Пономаренком, генеральним консулом України в м. Шанхай.

 

 

УКРАЇНСЬКА КУРЯТИНА НА ШЛЯХУ ДО КИТАЮ – В’ячеслав Лисенко

Україна продовжує демонструвати свій експортний потенціал. Зокрема кон’юнктурну здатність конкурувати з продукцією інших країн-імпортерів демонструє українська курятина. Як українська курятина може нагодувати понад мільярдне населення Китаю, читайте у статті В’ячеслава Лисенка, президента компанії “Ukr-China Communication”.

 

 

 

ПРОЕКТ “БІЛИЙ СЛОН”: ЯК МОДЕРНІЗУВАЛИ СТАХАНІВСЬКИЙ ЗАВОД ТЕХНІЧНОГО ВУГЛЕЦЮ – Олексій Туряниця

У 2012 р. Стаханівський завод технічного вуглецю запустив проект заміни основних виробничих модулів із метою зниження витрат основної сировини й енергоресурсів у процесі виробництва. Основним партнером, проектантом і постачальником обладнання стала китайська компанія “Doright”. Про те, як будували “Білого слона”, як називають проект його керівники та про основні управлінські висновки після проекту, дізнаєтеся з розповіді Олексія Туряниці, голови наглядової ради ПАТ “Стаханівський завод технічного вуглецю”.

 

ІМПОРТ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ ДО КИТАЮ – ТОЧКА ВХОДУ? – Михайло Єльніков

“Безмірний” ринок КНР дуже приваблює світових виробників і експортерів. З огляду на стрімке зростання доходів населення, цікавість китайців і відкритість до всього нового, цей ринок унікальний. Але не все так гладко, як може видатися на перший погляд. Як заощадити сили, час і гроші та побудувати ефективну стратегію входу на ринок Китаю з продуктами харчування, читайте у статті Михайла Єльнікова, голови департаменту зі зовнішньої торгівлі компанії “Ukrainian Supply Group”.

 

 

РОЗМОВА

У 2009 р. журналіст Євген Іхельзон написав свій маршрут по Індії і розмістив інформацію про поїздку в соціальних мережах. Незабаром зібралося 15 охочих приєднатися до маршруту. Згодом до проекту долучився Орест Білоус. Так виникла компанія “I Love Asia”. Про подорожі Азією читайте в розмові з Євгеном Іхельзоном, спізнасновником компанії “I Love Asia”.

  

Завантажити вісник «Бізнес Сходу» #5

Переглянути 4-тий випуск «Бізнес Сходу»