Alumni Leadership Day та Alumni Awards Бізнес-школи УКУ — подія, яка щороку збирає спільноту випускників разом, де вони обмінюються новими ідеями та цінним досвідом. Цьогоріч захід поєднав розмови про асиметричне мислення, боротьбу за таланти, управлінські інсайти та проактивний нетворкінг учасників. Як це було? До чого тут “Птахи Мадяра”? Та хто переміг в оголошених номінаціях? Читайте далі у матеріалі.
Розуміючи важливість підтримання культури пам’яті, подія “Alumni Leadership Day 2025 та Alumni Awards” розпочалося зі спільного вшанування загиблих Захисників на Марсовому полі у Львові. Спільнота Бізнес-школи УКУ помолилася на Полі почесних поховань, де похований, зокрема, загиблий студент школи Олег Воробйов. А вже опісля подія розпочалась з екскурсії ревіталізованим головним корпусом УКУ на вулиці І.Свєнціцького. У часі події Бізнес-школа УКУ та Центр Лідерства УКУ оголосили також про збір на підтримку 93-го окремого батальйону підтримки СБС.

«Точка Злету»: кейс, який виходить за межі бізнесу
Подію розпочали з кейс-сесії від Центру Лідерства УКУ. Разом з Андрієм Рождественським, директором Центру Лідерства УКУ учасники вивчали історію становлення 414-ї Бригади Безпілотних Систем «Птахи Мадяра», переглянувши відео-історію. Роберт «Мадяр» Бровді, який командує Силами безпілотних систем на прикладі формування свого підрозділу показав те, як стратегічні принципи асиметрії, згідно з моделлю Адріана Сливоцького, можна втілити у практику війни, управління й командної культури.

«Цей кейс — не про дрони, а про системне мислення. Про те, як дисципліна, швидкість рішень, внутрішня культура та лідерська довіра перетворюють невеликі ресурси на непропорційний результат», – підсумував виконавчий директор Центру Лідерства УКУ Андрій Рождественський.
Навчальний кейс базувався на ідеях Адріана Сливоцького, описаних у книзі «Давид перемагає: дисципліна неспівмірної перемоги»: про те, як перевага народжується не з сили, а з уміння мислити і діяти швидше за інших.
Для учасників події ця робота стала не просто навчальною вправою, а дзеркалом бізнес-реальності: як компанії можуть залишатися ефективними, переосмисливши значимість Масштабу, Невдачі, Швидкості, Ощадності, Доступу, Алгоритмів, Магнетичності та Розповіді у своїй діяльності. А головне – наскільки все ж таки є суміжними бізнес та Сили Оборони України у підходах до управління. І як можуть переймати одне в одного підходи для ще кращого результату.
«Modus operandi українського бізнесу 2025»: дефіцит людей, надлишок викликів
Не менш важливою частиною події стала панельна дискусія «Modus operandi українського бізнесу у 2025 і на майбутнє». Модерувала декан-засновниця та Голова Наглядової ради Бізнес-школи УКУ Софія Опацька.
Учасники обговорення – Олег Чагарин (“PwC Lviv SDC”), Григорій Зеленюк (“Darlisad”), Назар Бігун (“NORDA Dynamics”) та Катерина Глазкова (СЕО СУП) – спілкувалися про те, що визначатиме конкурентоспроможність українських компаній у найближче десятиліття.

Одним із запитань було: «Що сьогодні не дає вам спати?»
Олег Чагарин відповів: «Люди. Їхня безпека, розвиток і майбутнє. Якщо ми втратимо людей – не залишиться бізнесу. Це три головні цінності будь-якої компанії: люди, люди і ще раз люди».
Отож центральною темою обговорення було — про людський капітал в Україні. Софія Опацька додала:
«Якщо зараз маємо близько 200 тисяч випускників шкіл, то до 2030 р. – лише 130 тисяч. Ми входимо в епоху дефіциту талантів. Але водночас, українські офіси міжнародних компаній часто показують найкращі результати у глобальних системах. Це сигнал: наші люди вміють робити більше з меншим ресурсом…»
Підсумком дискусії стала думка про те, що український бізнес, який давно живе у стані кризового менеджменту, перебуває на етапі формування власного стилю Лідерства – адаптивного, прагматичного і без ілюзій.
“Alumni Awards – 2025”
Фінальною частиною події стало вручення “Alumni Awards 2025” – щорічного визнання випускників, які не просто демонструють бізнес-успіх, але й стають лідерами у своїх сферах. А також презентація роботи нової Ради випускників Бізнес-школи УКУ та тих проєктів, які вже творять вплив і будуть розвиватися в найближчому майбутньому.
Тетяна Новолодська, керівниця Асоціації випускників та Спільноти Бізнес-школи УКУ, зазначила:
«Ми віримо, що Лідерство – це, насамперед, про вашу здатність впливати на систему навколо себе. І кожен із наших випускників показує, що цей вплив може бути конкретним і вимірюваним».

Переможці “Alumni Awards – 2025”
“Business and Industry Breakthrough Award” – Павло Заяць (“Petslike”): зростання обороту на 49,9% і запуск франшизної моделі.
- “Business Resilience Award” – Маріанна Білик-Томашек (“Dental Front”): системна допомога ЗСУ через стоматологічну ідентифікацію.
- “Ukraine Global Brand Development Award” – Максим Гладиш та Назар Гембара (“BotsCrew”): злиття з “CourtAvenue” і міжнародне визнання українського ШІ.
- “Strategic Impact in Security and Defence Award” – Вікторія Яремчук та Володимир Неп’юк (“Farsight Vision”): технології, що зберігають життя військових.
- “Community & Social Impact Award” – Мар’яна Савка («Видавництво Старого Лева»): культурні проєкти, які формують спільну ідентичність.
- “Marketing Excellence Award” – Марта Рогач (“Monobank”): розвиток B2B-напряму і створення професійної Спільноти.
- “Product & Service Innovation Award” – Анастасія Хмельовська (“Zmina Agency”, “Anakonda”): інноваційний бренд із Місією тілесної свідомості та сталості.
Вітаємо лауреатів, і дякуємо кожному випускнику, хто долучився та активно творить Спільноту лідерів в країні, формує спільноту довіри Alumni Бізнес-школи УКУ. Також дякуємо за участь у зборі, адже спільними зусиллями вдалось зібрати 80625 гривень на потреби 93-го окремого батальйону СБС.





















