Крайня зустріч Книжкового клубу Alumni Бізнес-школи УКУ відбулася у Видавництві Старого Лева, де учасники обговорювали книгу «У розрідженому повітрі» Джона Кракауера.
Як обрали цю книгу з-поміж інших?
Щороку список книжок складається на основі рекомендацій експертів та побажань учасників клубу. Серед книг про лідерство та гори учасники обрали читати науково-популярну документальну розповідь про сходження на Еверест «У розрідженому повітрі» від Джона Кракауера, яка за приємним збігом обставин є книгою «Видавництва Старого Лева».
Джон Кракауер — американський письменник, журналіст і дослідник, відомий своїми репортажами про пригоди та екстремальні експедиції. Однією з його найвідоміших робіт є книга «У розрідженому повітрі» (Into Thin Air), опублікована в 1997 році. У цій документальній книзі Кракауер детально описує трагедію, що сталася на Евересті в 1996 році, коли під час комерційної експедиції загинуло кілька альпіністів.
«У розрідженому повітрі» — це особиста і глибока розповідь про екстремальні умови, в яких опинилися альпіністи, про їхні страхи, виклики та жорстоку реальність висотного альпінізму. Книга досліджує теми людської витривалості, ризику та моральних дилем, з якими стикаються люди в умовах, де навіть найменша помилка може вартувати життя.
У книзі аналізуються події, що призвели до катастрофи, включаючи погані погодні умови, людські помилки та фізичні й психологічні труднощі, з якими зіштовхнулися учасники експедиції на екстремальній висоті. Автор, будучи безпосереднім учасником подій, детально розповідає про емоційний та фізичний тиск на альпіністів, їхню боротьбу за виживання, та жорстоку реальність підкорення найвищої вершини світу.
До яких висновків дійшли учасники Книжкового клубу та запрошений експерт Андрій Рождественський?
Вони поділилися своїми рефлексіями та думками щодо прочитаного:
«Інколи люди ставлять собі за мету підкорити Еверест лише заради того, аби “підгодувати” своє его. І є категорія людей, які на цьому его заробляють, вони теж лізуть на Еверест, переслідуючи комерційні цілі» , — вважає Андрій Рождественський, PhD, викладач Бізнес-школи УКУ, CEO Центру Лідерства УКУ.
«Я читала цю книгу з упередженням, і у мене було дуже емоційне її сприйняття на фоні того, що в нашій країні ми втрачаємо життя без вибору, а інші люди йдуть за гроші на межу смерті, аби підкорити вершину. І це дуже дивно в собі спостерігати, адже це така внутрішня суперечність», — зауважує Наталя Якимець.
«Ми не живемо для того, щоб комусь щось доводити, і це наше життя. За великим рахунком, багатьом людям, які навколо нас, насправді байдуже. Треба ставити свої цілі, і до них іти», — поділилася Євгенія Краленкова.
«В богослов’ї є концепція, що зло береться, коли ти ставиш добро нищого порядку над добром вищого порядку, і в цій історії так і сталося. Зійти на Еверест, звісно ж, є добром, але безпека та людське життя є добром вищого порядку. Також інколи ми мріємо чужі мрії, нам хтось насаджує, що якщо ти хочеш бути крутим, ти маєш вилізти на Еверест. Але можливо мені достатньо на Чатові Скелі у Винниках вилізти, і це буде моя мрія? Важливо, щоб хтось зрозумів, що саме це моя мрія, це я маю себе у ній реалізувати, а не доводити комусь іншому», — зазначає отець Ростислав Пендюк.
«Читаючи цю книгу, в мене було відчуття, що люди, помилка за помилкою, не робили з них висновків через свої емоції та гордість. І в житті, і в бізнесі так буває, що ми робимо помилку, знаючи, що так робити не можна, але ми все одно її робимо, адже спрацьовують емоції і ми хочемо себе проявити», — ствержує Уляна Кульчицька.
Чому саме ця локація?
Однією з особливостей зустрічей Книжкового клубу є company visit та знайомство з бізнесом випускників та учасників Бізнес-школи УКУ. Цього разу учасники мали унікальну можливість завітати до офісу одного з найвідоміших українських видавництв — «Видавництво Старого Лева», головною редакторкою якого є учасниця Key Executive MBA Мар’яна Савка. Це видавництво вже багато років займає провідне місце на українському книжковому ринку, ставши символом сучасної літератури, мистецького підходу до книжкових видань і підтримки українських авторів.
«Видавництво Старого Лева» було засноване у Львові в 2001 році і з того часу випустило сотні книжок для читачів різних вікових категорій. Воно спеціалізується як на дитячій літературі, так і на книгах для дорослих. Видавництво відоме своїм високим стандартом якості — кожна книга тут створюється з увагою до деталей, починаючи від ретельного підбору текстів і закінчуючи винятковим дизайном і ілюстраціями.
Зустріч у стінах «Видавництва Старого Лева» не лише збагатила учасників клубу новими знаннями про книжкову індустрію, а й надихнула на подальше обговорення ролі книги у нашому житті та розвитку суспільства.
Пригадаємо, що мета клубу — об’єднати випускників та учасників магістерських програм Бізнес-школи УКУ довкола читання і рефлексій, передусім, бізнес-літератури, але не лише її, із залученням експертів і в клубному форматі Alumni . Це також можливість спілкуватись у спільноті Alumni, lifelong learning, особистісний розвиток.
Книжковий клуб діє на постійній основі, зустрічі відбуваються раз у півтора місяці. Книжки обираються учасниками клубу з переліку, який формуватиметься за рекомендаціями самих випускників, викладачів школи, світових бестселерів, топ-книг із різних напрямків. Місце проведення зустрічей — компанії випускників Бізнес-школи УКУ, ми поєднуємо формат з Alumni company visit. Членами клубу можуть стати випускники магістерських програм Бізнес-школи УКУ, гостями можуть бути учасники магістерських програм та запрошені експерти.
Як відбуваються зустрічі Клубу, дивіться у Меморандумі. Ми раді отримати пропозиції локацій для наступних зустрічей Клубу від вас, наші випускники, у цій формі. Запрошуємо усіх випускників та учасників магістерських програм Бізнес-школи УКУ приєднуватись.