Залученість експертів та якісна комунікація. Підсумки перших Дорадчих рад

15 Лют 2024

У жовтні-січні відбулися перші Дорадчі ради від випускників Бізнес-школи УКУ для малого та мікро-бізнесів України. Ділимося з вами запитами та відгуками експертів і підприємців, які скористалися можливістю дорадництва.
Що таке Дорадчі ради від випускників Бізнес-школи УКУ?

Дорадчі ради – проєкт, ініційований Радою Асоціації випускників Бізнес-школи УКУ, з експертами-випускниками з різних сфер та індустрій, який має на меті підтримати адаптацію до нових умов та потенційно трансформацію бізнесу, щоб дати можливість масштабуватися чи відновитися малому та середньому бізнесу в Україні.

Про експертів Дорадчих рад розповідаємо тут

Про перші Дорадчі ради та кейси, які розглядали

Immortal Платформа-стартап для збереження памʼяті загиблих. Кожен може створити профіль та зберігати там фото, відео, опис загиблих. Також є можливість замовити qr-код на могилу.

Виклики: як вийти на ринок, як донести цінність людям і як просувати продукт.

Інсайти команди проєкту:

  1. Розробити підказки та темплейти для користувачів, щоб допомогти їм зорієнтуватися на сайті та створити цілісні, емоційно насичені історії.
  2. Провести глибинні інтерв’ю.
  3. Забезпечити інтерактивність платформи.

COSMOS in Архітектурна компанія

Виклики: бути привабливими для талантів, вміти розвивати та утримувати таланти в період невизначеності та відтоку кадрів за кордон.

Ціль: розробити стратегію створення найкреативнішої та найінновативнішої команди в Україні у сфері дизайну.

 Інсайти засновників:

  1. У сфері HR – це робота з OKR – для компанії потрібно не лише формувати KPI, але і OKR. Досягнення таких цілей потрібно розподілити по кварталах та обговорювати з командою на щомісячних зустрічах. 
  2. Створення Community клієнтів – це цінність для клієнтів, які фактично не можна повторити. 
  3. Інвестиція у персональний бренд необхідна.

Ayma Tech IТ компанія, створена 3 роки тому, а цього року пройшла суттєву трансформацію, змінивши напрямок діяльності.

Виклики: валідація обраної стратегії, налагодження процесів, ціноутворення та фінансове планування, стратегія продажів та утримання клієнта, вихід на іноземні ринки.

Інсайти команди:

  1. Відображення конкретних кейсів на публіку – показати потенційному клієнту, як ми вирішуємо проблеми інших клієнтів.
  2. Нова маркетингова стратегія, побудова більш чіткого шляху комунікації кінцевому клієнту.
  3. Усвідомлення, що не всі бізнеси розуміють, що ми робимо, вони просто хочуть щось автоматизувати через чат-боти.

Lady Di atelier Інклюзивне ательє, яке створює унікальні аксесуари на основі картин, авторами яких є люди з інвалідністю. Бренд реалізує хустинки із принтів картин, які малюють люди з інвалідністю. Щомісяця кожен автор отримує роялті як гонорар за свій принт. Таким чином говоримо про інклюзію через моду.

З початком війни у компанії відбувся приріст, оскільки зросла увага до всього українського та інклюзивного. Бренд Lady Di atelier здійснює свої продажі онлайн (соцмережі та сайт), офлайн (шоурум у Львові), через магазини-партнери по Україні та за кордоном.

Виклики: розуміння своєї цільової аудиторії, оскільки не кожен новий продукт знаходить відгук в аудиторії. Також час від часу просідають продажі онлайн чи офлайн, є потреба зрозуміти, як це стабілізувати.

Інсайти засновників: Фокусуватись на історії автора

Відгуки експертів після проведення Дорадчих рад

Що сподобалось у проведенні Дорадчої ради?
Розуміння запиту з боку бренду та активна участь в роботі над кейсом. Тепла атмосфера і якісна комунікація. Слушні коментарі й залученість експертів. Те, як експерти доповнювали один одного, ділячись своїми думками та досвідом, тим самим створюючи цінність для бізнесу. Також сподобалася структура та модерація зустрічі. Відкритість і готовність ділитись знанням.

Що можна покращити?
Додати практичні «домашні завдання» для наступних рад, щоб можна було простежити поступ та зворотній зв’язок, фасилітацію дзвінка, щоб встигати в таймінг. Можна зробити навчання з цього приводу чи спільно розробити методологію/фреймворк.

Чого не вистачило, або ж навпаки було забагато?
Для першого разу все гаразд. Можливо, забагато експертів, достатньо було б трьох (замість шести-семи).

Що найцінніше взяли для себе з дорадництва як експерт?
Досвід інших експертів і погляд з різних кутів на проблему, а також натхнення та відчуття, що можна дати щось корисне і цінне іншим.

Ви ще можете подати заявку на Дорадчу раду, адже до кінця березня маємо кілька вільних місць. Усі деталі та реєстрація тут