Зустрічі з провідними підприємцями, політиками та журналістами, − виїзний модуль для інноваторів

29 Вер 2014

Насичений виїзний модуль у Києві став останнім акордом у навчальному плані молодих підприємців на програмі MSc in Innovations and Entrepreneurship17-20 вересня стартапери зустрілись з досвідченими бізнесменами, політиками, журналістами у Києві. Вони також підбили підсумки навчання, попереду − диплом і реалізація бізнес-проектів.

Насичена програма київського модуля включала зустрічі та дискусії з лекторами, екскурсії в бізнес-центри та медіаорганізації та культурну програму − візит на ГогольFEST.

Розпочали модуль з дискусії «Де шукати натхнення в складних ринкових умовах і як продовжити життя власному проекту». Модератором дискусії стала Ірина Рубіс, генеральний директор «Ekonomika Communication Hub». Вона поділилась власними секретами успіху і побажала учасникам створювати цінності для своїх клієнтів і залишатись справжнім.

З Наталією Лімоновою, директор компанії «СНАЙТ» учасники говорили про бізнес в умовах кризи. Наталя розповіла про шлях розвитку власної компанії його кризові періоди та виклики.

Незвичним елементом навчальної програми був візит учасників на ГогольFEST, де владика Борис (Ґудзяк), президент УКУ, прочитав лекцію про перспективи гідності в час війни і як подолати спокусу паніки. Єпископ рекомендував слухачам відвідувати поранених, лягати спати на одну годину раніше та пригадувати перед сном причини для вдячності за день.

Не лише про бізнес розповідали учасникам Програми на зустрічах в рамках виїзного модуля в Києві. Так під час зустрічі в Антикризовому медіацентрі з Максимом Саваневським, засновником он-лайн видання «Watcher», говорили про інформаційні війни України та Росії, про ефективні комунікації та роботу в різних соцмережах.

Питання інформаційної війни ставили також і на зустрічі з журналістами одного з найуспішніших медіастартапів України − інтернет-телебачення «Hromadske». Дмитро Гнап, Наталка Гуменюк та Андрій Баштовий розповіли про початок створення Громадського телебачення, особисте ставлення до роботи та виклики, на які доводиться відповідати журналістам сьогодні.

Окрім медіа-візитів учасники мали нагоду відвідати компанію «De novo», де Максим Агеєв, генеральний директор компанії розповів про «хмарні» технології та провів тур по центру обробки даних.

Того ж дня учасники обговорювали фактори успішного інноваційного стартапу з Богданом Купичем, віце-президентом з розвитку бізнес «KM Core». Він також поділився секретами інвестування у стартапи, дав цінні поради у які проекти зараз найчастіше інвестують бізнес-ангели.

Про сучасну українську економіку та реформи говорили з Віктором Пинзеником, економістом і політиком, народним депутатом кількох скликань. «У мене відчуття, що суспільство як ніколи готове до реформ. В Україні вже немає простих рішень. Або ми прорвемось, або провалимось», − підсумував Віктор Пинзеник. Готуватись до реформ та складних часів майбутнім підприємцям пропонував також екс-меністр економіки Павло Шеремета. Голова Дорадчої ради LvBS поділився своїми думками про уряд, владу, економіку та майбутнє України.

Київський модуль передбачав і практичні заняття. Разом з Борисом Адамовським, засновником та керуючим партнером компанії «Applied Group», учасники розв’язували бізнес-кейси. А з Іриною Соловей, співзасновницею платформи соціальних інновацій «Велика ідея» говорили про краудфандинг та обговрювали бізнес-ідеї учасників другого набору, як потенційних крауфандингових проектів.

Надихаючою була зустріч з Ольгою Гуцал, генеральним директором компанії «Каміон-Оіл», яка запропонувала молодим підприємцям сприймати модель існування бізнесу-проекту як циклу життя людини.

Насамкінець учасники склали іспит з курсу «Бізнес-комунікації» Євгена Глібовицького та підсумували персональний ріст протягом навчального року з Олександрою Баклановою.

Більше про виїзний модуль читайте на сторінці MSIE