У новій статті «Unlocking Our Potential: Collaborating with Local and Global Institutions to Advance a Macro Ethos for a More Just, Safe, Inclusive and Sustainable World», опублікованій у журналі Journal of Macromarketing, Софія Опацька, декан-засновниця Бізнес-школи УКУ та проректорка з стратегічного розвитку Українського католицького університету, та Ігор Блистів, директор магістерської програми MSc in Marketing Management і випускник програми Key Executive MBA, долучилися до міжнародної команди дослідників, аби показати, як маркетинг може стати інструментом справедливості, стійкості та сталого розвитку в умовах глобальних потрясінь.
У своєму розділі автори розповідають про досвід України у часи повномасштабної війни — як адаптувався бізнес, змінювалися стратегії брендів і поведінка споживачів, як формуються нові смисли, ідентичність та міжнародна солідарність.
Серед ключових тем статті:
- Чого можемо навчитися від «найщасливіших» країн світу
- Як критичне мислення й співпраця допомагають долати розділеність
- Чому активізм і спільнотворення важливі для науки
Читайте повний текст англійською — і переконайтеся: найкращий маркетинг розкриває людський потенціал.