Джо Понс

Visiting Professor
Джо Понс
  • Доктор Джо М. Понс живе в Малазі, Іспанія, і є партнером-засновником і президентом AXIOMA Marketing Consultants, фірми, що спеціалізується на стратегічних маркетингових проектах, а також на аспектах навчання та розвитку керівників, які зазвичай йдуть рука об руку з діяльністю з орієнтації на клієнта.
  • У період з серпня 2012 року по січень 2014 року професор Понс був запрошеним професором у коледжі Бебсона в Бостоні, викладав програми MBA та Executive Programs, а також розробляв нові рамки для мислення підприємницького маркетингу.
  • Він працював консультантом, серед інших, у Henkel, Electrolux, The World Bank, Deutsche Bank, Telefonica, Omnicon, ABN Amro Bank, SoftServe, BBVA та Bertelsmann.

 

Програми та курси на яких викладає:
MSc in Technology Management
Досвід викладача
  • Здобув ступінь Ph.D. у IESE, Барселона, захистивши докторську дисертацію на тему ефективності практик маркетингового менеджменту в мережах філій Ощадних банків.
  • Протягом 14 років він був професором маркетингу в Міжнародній вищій школі менеджменту IESE в Барселоні і протягом 3 років був директором її високо відомої програми МВА на повний робочий день.
  • Наразі його регулярні викладацькі роботи включають в себе роботу запрошеного професора в  IEDC – Бледській школі менеджменту, а також UCU Business School у Львові (Україна).
  • Він регулярно співпрацює з деякими великими корпоративними університетами Європи та Америки. Він викладав у більш ніж шістдесяти країнах у таких закладах, як Школа Дардена в Університеті Віргінії, INSEAD у Фонтенбло (Франція), ESMT у Берліні та Мюнхені, ESADE в Барселоні та IAE в Буенос-Айресі (Аргентина). У деяких із цих закладів він отримав численні викладацькі нагороди.
  • Його досвід «тренування тренерів» із методології кейса привів його до більш ніж 20 країн, де він проводив програми розвитку викладачів.
  • Професор Понс є автором низки відомих бізнес-кейсів, а також статей про використання методу кейсів в управлінській освіті. Його поточні консультаційні роботи зосереджені на узгодженні організацій з продажу та маркетингу щодо зміни стратегічних пріоритетів, покращення міжфункціональної координації як механізму більшої ринкової орієнтації, а також критеріїв вибору міжнародного ринку. Останнім часом, під час пандемії, його консультаційна діяльність зросла в рази. Він є активним членом ряду рад директорів.