Маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех». Член академічної ради та директор програми MSc in Marketing Management, викладач програми MSc in Innovations and Entrepreneurship. Академічний лідер та викладач програми управлінського розвитку «Маркетинг для бізнесу». Засновник UA MARKETING CLUB. Випускник магістерської програми Key Executive MBA LvBS.
Має досвід роботи в маркетингу понад 15 років. Сфери компетенції: стратегічний маркетинг; створення та побудова брендів, управління портфелем брендів; просування брендів на українському та експортних ринках. Досягнення за 14 років роботи в компанії: «Кормотех» – лідер на ринку кормів для тварин в Україні (2015-2017рр.). Продукція представлена в 20 країнах; ТМ «Мяу» – №1 в категорії, найбільш об’ємний бренд на ринку; ТМ «Клуб 4 лапи» входить в трійку найбільших брендів харчування для тварин в Україні; Створення ТМ Optimeal та вивід на ринки ЄС, вивід бренду Optimeal на ринок США.; сформована довіра до «Кормотех», як виробника європейського рівня.