Ми раді, що ви зацікавились вступом до Бізнес-школи УКУ! Зробіть перший крок до отримання якісної бізнес-освіти — зареєструйтесь, і ви першими дізнаєтесь про старт вступної кампанії та будете в курсі всіх оновлень від МОН. Наші менеджери з радістю поділяться з вами актуальними умовами, дедлайнами та іншими важливими новинами.
- Зареєструватись на сторінці обраної магістерської програми, натиснувши кнопку «Хочу вступити» та пройти ознайомчу зустріч з менеджером програми (офлайн чи онлайн). Після реєстрації в нас на сайті, менеджер зможе оперативно консультувати вас щодо усіх процедур вступу, важливих дат, змін, допомогти в разі труднощів.
- Для вступників на основі диплома бакалавра обов’язковим є складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ), що включає тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК) і тест з іноземної мови, та єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ) з управління та адміністрування. Зареєструйтесь на них в період з 2 ло 23 травня.
- Вступники з дипломом магістра/спеціаліста можуть обрати: складати ЄВІ та ЄФВВ, або вступати та основі внутрішнього іспиту з іноземної мови та фахового іспиту.
- Зарееєструйте електронний кабінет вступника та подайте заяву на участь у конкурсному відборі до 22 серпня.
- Після оприлюднення рейтингових списків і отримання рекомендації до зарахування, виконайте вчасно умови до зарахування.
Якщо ви не змогли зареєструватися в основній сесії чи впевнені, що з поважних причин не матимете змоги бути присутніми в основному періоді зовнішніх іспитів, то матимете змогу зареєструватися на ЄВІ/ЄФВВ у додатковий період – 16–17 червня та пройти тестування протягом 29 липня – 18 серпня.
Якщо ви вступаєте на основі диплома іноземного ЗВО, то для отримання роз’яснення та уникнення труднощів при поданні заяви на вступ зверніться за допомогою до Приймальної комісії УКУ: 0970153436 або ж на електронну скриньку vstup@ucu.edu.ua
Які умови зарахування у 2025 році? Підставою для зарахування на навчання є:
- отримання рекомендації до зарахування після успішного проходження іспитів,
- підтвердження вибору місця навчання в особистому електронному кабінеті,
- виконання умов до зарахування: подання документів, укладення договору та оплата першого внеску у зазначені приймальною комісією терміни.
Важливо! Вступники мають завчасно підготувати та подати необхідні військово-облікові документи.
Будьте в курсі найсвіжіших новин і подій!
Підписуйтеся на наші соціальні мережі, щоб дізнаватися більше про наші магістерські програми: цікаві факти, деталі освітнього процесу та ключові дати. Ми прагнемо, щоб ваш вступний шлях був максимально інформативним і комфортним.
Розповідаємо вам про 5 магістерських програм Бізнес-школи УКУ:

MSc in Technology Management – перша програма магістерського рівня в Україні, яка надає бізнес-освіту в сфері технологій. Програма розроблена для управлінців та топ-менеджерів технологічних компаній.
Її завдання – підсилити їхні управлінські компетенцію на додачу до вже існуючої технічної компетенції, допомогти краще розуміти потреби іноземних замовників, розвинути візіонерський підхід до ведення бізнесу та відшліфувати управлінські та лідерські навички.
MSc in Innovations and Entrepreneurship – єдина та унікальна програма магістерського рівня в Україні, для людей, які засновують свої підприємства та приймають стратегічні рішення. Ця програма дає системні знання та навички для управління та вдосконалення власного бізнесу в будь-якій сфері.
Ця програма розрахована для підприємців, фокусом яких є пошук виграшних бізнес-моделей, структурування власних компаній, вдосконалення та побудова процесу створення інновацій в різних сферах.
MSc in Marketing Management – сучасна магістерська програма з менеджменту маркетингової діяльності, покликана сформувати нове покоління маркетологів-управлінців з цілісним розумінням маркетингу як системи, де в центрі – клієнт/споживач, та вмінням створювати цінність для нього.
Програма від досвідчених викладачів-практиків з України та з-за кордону. Оновлена магістерська програма для маркетологів, які прагнуть створювати системні рішення в маркетингу, будувати магнетичні бренди та формувати ефективні маркетинг-команди.