30 травня-1 червня Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує на навчальний модуль «Дизайн та цифровий маркетинг». Під час навчання ви дізнаєтесь про візуальні атрибути бренду, критерії дизайну та digital marketing.
Це третій навчальний модуль у межах програми «Маркетинг для бізнесу».
Перша частина модуля буде присвячена інсайтам та дизайну. Учасники вивчать, що таке і як робити ключові повідомлення бренду, дізнаються про роль і складові бренд-стратегії. Крім цього, під час навчання викладач Олександр Топольницький розповість про візуальні атрибути бренду: логотип, типографіку, колористику, фото та композиційні рішення, а також, у чому різниця між дизайн-трендом та дизайн-еволюцією та навіщо потрібен брендбук. Він також зупиниться на ролі інсайту в створенні комунікації бренду.
Другого і третього дня поговоримо про цифровий маркетинг, його ключові тренди, основні показники ефективності. Учасники детально розглянуть ключові інструменти digital marketing, web development, digital-стратегію: в чому полягає і навіщо її створювати.
Викладачі модуля:
Олександр Топольницький – дизайнер, засновник та CEO дизайн агентства Gram (заснованого 2011 року), яке спеціалізується на брендингу та UI/UX дизайні. У портфоліо клієнтів Gram такі відомі компанії: Yarych, Optimeal, Galicia, Верес, Nestle, LvBS, АВК, Львівські Дріжджі, Bandinelli, Рукавичка, Accent, RED, Club4Paws та інші. Проекти компанії неодноразово отримували національні та міжнародні нагороди. З 2014 року викладає брендинг та інформаційний дизайн на кафедрі графічного дизайну Львівської національної академії мистецтв. Співзасновник компанії Urban XD, що дизайнує інформаційно-орієнтаційні системи громадського середовища. Досвід в дизайні – понад 10 років.
Олександр Короговний – має досвід роботи у сфері маркетингу понад 10 років. З 2015 року займається цифровим маркетингом. Співвласник та керуючий партнер digital-агенції iLION та агенції з управління репутацією Topserm. Серед клієнтів агенцій – українські та міжнародні бренди, e-commerce проекти, публічні персони та політики.
Працював з ринками FMCG, фармацевтики, косметики, продуктів харчування, будівництва та будівельних матеріалів, спортивного харчування, товарів для тварин та ін., розвивав такі бренди, як «Левада», «Жменька», «Сладов», «Світоч», Fa, Duna, Optimeal, MacCoffee, «Гінофлор», Perfectil, Belok, Mizol, Typar. Сфери компетенції: digital-маркетинг, управління репутацією онлайн, SERM, стратегічний маркетинг, корпоративний брендинг, розробка брендів, управління портфелем брендів, просування брендів, стратегічні комунікації. Має бізнес-освіту у сфері маркетингу (МІМ Київ, pre-MBA Маркетинг).
Контактна особа: Тетяна Новолодська, +38 (063) 861 93 92, tnovolodska@lvbs.com.ua.
Вартість навчального модуля: 6 500 грн (без ПДВ).
[register-button token=’5cd92b12-44c606e4-77cd-dcfda4024d4f’ title=’Зареєструватись’]
Детальніше про програму «Маркетинг для бізнесу».