Львівська бізнес-школа УКУ запрошує у вівторок, 17 грудня, на зустріч Спільноти LvBS з Володимиром Мельником, викладачем маркетингу на кафедрі Business Administration в Carlos III University of Madrid, який входить у академічну раду MSc in Marketing Management LvBS. Тема зустрічі «Соціальний вплив та 6 видів зброї в маркетингу».
На зустрічі поговоримо про:
- Прості, але вагомі речі в маркетингу. Як за допомогою маленький речей, що не потребують великих інвестицій, можна досягти значних результатів
- Пастки інтуїції та як їх уникнути: міст між теорією та практикою
- Сучасні «гарячі» тренди в маркетингу та методи дослідження
- Різні види норм та їхній вплив на прийняття рішень
Коли: вівторок, 17 грудня, 19:00 (реєстрація з 18:30)
Де: Львівська бізнес-школа УКУ, академічний корпус, вул. Козельницька, 2а, 305 авд.
Вартість участі: 350 грн*
[register-button token=’5deea3ba-f1a3887c-b3fd-24b87134e5ec’ title=’Зареєструватись’]
*Для постійних членів Спільноти LvBS та випускників програм Key Executive MBA, MSc in Technology Management участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Для підтвердження – надішліть, будь ласка, запит на spilnota@lvbs.com.ua
Контактна особа: Тетяна Новолодська, tnovolodska@lvbs.com.ua, +38063 8619392.
* Партнером візиту є норвезько-українська компанія VISCO.
Довідка: Володимир Мельник – доцент кафедри маркетингу та поведінки споживачів на кафедрі Business Administration в Carlos III University of Madrid.
Ph.D. in Marketing and Consumer Behavior from Wageningen University (The Netherlands), CentER’s Research Masters in Marketing from Tilburg University (The Netherlands), MSc in Economics from CORIPE Piemonte (Turin, Italy) and an MSc in Business Economics from Sumy State University (Ukraine).
Основні наукові інтереси полягають у сфері прийняття споживчих рішень, комунікаційних стратегіях, впровадженні інноваційних продуктів, соціальному впливі та тиску з боку однолітків.
Працював над декількома мультидисциплінарними проектами за замовленням голландського уряду, зокрема дослідження ефективних комунікаційних стратегій переваг сталого харчування та використання інтернет-медіа для виявлення мінливих споживчих уподобань.