Як правильно донести до співробітників важливі зміни у компаніях? Як вдало налагодити внутрішню комунікацію і не втратити довіру колег? На основі реальних прикладів та живих кейсів учасники магістерської програми MA in Human Resources and Organization Development вивчали тему внутрішніх комунікацій.
Будь-яке навчання на програмах Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) передбачає не лише роботу в аудиторії з викладачами, але й пропрацювання живих ситуацій (кейсів), які траплялись у практиці наших викладачів чи запрошених експертів. Зокрема, під час цього навчального модуля своїм досвідом з учасниками MA in Human Resources and Organization Development поділився Віктор Гальчинський, Chief Communications Officer у KREDOBANK, до того Віктор 6,5 років працював менеджером зі зв’язків з громадськістю у Львівській філії «Київстар», та регіональним прес-секретарем НАК «Нафтогаз України» у Львівській області. Він підготував цікавий кейс про інтеграцію операторів «Київстар» та «Білайн-Україна» в одну компанію та під один бренд. Учасники мали розв’язати питання: як правильно донести до співробітників такі важливі зміни в компанії та не допустити виходу інформації на зовні.
MA in HR and Organization Development – єдина магістерська програма міжнародного рівня в Україні з управління персоналом та організаційного розвитку.
Як розповіла менеджер програми MA in Human Resources and Organization Development Христина Дольна, абсолютно всі в групах справились із завданням і запропонували кроки та порядок дій, які б допомогли вирішити це питання. Важливо було також те, що учасники врахували період, в який відбувались ці події. На їх думку, якби ситуація відбувалась сьогодні – у час, коли соціальні мережі дуже ускладнюють комунікацію. коли втримати інформацію всередині стало дуже складно – кроки та методи мали б бути дещо видозміненими.
«Дуже важливо при роботі з кейсами мати можливість не лише ознайомитись з вхідними даними, але й поставити запитання до протагоніста (героя) кейсу, який володіє усією картиною ситуації», – пояснює менеджер програми.
Читайте також. Мистецтво HR: баланс між інтересами бізнесу і людей
Внутрішні комунікації все складніше відділити від зовнішніх. Тому в третій день навчання учасники мали можливість попрацювати над кейсом від «Холдингу емоцій !Fest», який презентувала Наталя Мазяр, випускниця першої групи програми MA in Human Resources and Organization Development Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS), директор з персоналу цієї компанії. Вона запропонувала учасникам попрацювати над брендом холдингу в цілому, оскільки більшість людей знають компанію як ресторанний бізнес, але не всі знають про інші її проекти, такі як «Школа вільних і небайдужих», розвиток бренду одягу «Авіація Галичини», готельної справи та багато інших проектів.
Відкриті кейси дозволяють учасникам набрейнштормити максимально цікаві і креативні ідеї для впровадження у компаніях.
До слова, 21-23 лютого у межах магістерської програми MA in HR and Organization Development відбудеться навчальний курс «Resourcing and Talent acquisition» з викладачем Анною Льюїс. Дізнатися деталі.